سه شنبه 7 تير 1401-18:41 کد خبر:49454

گل به خودی استاندار!

حسینی پوربرای انتشار تصویر خود با علی دایی در دفتر کارش گاف نابخشودنی داد؛


حضور یک چهره سرشناس در دفتر کاراستانداربازتاب های مختلفی در محافل خبری داشت. وقتی حسینی پور استاندار مازندران در پیج شخصی خود، تصویردیدار خود با علی دایی را منتشر کرد و از مدت زمان اختصاص یافته به این دیدار و دوستی سابقه دارش با وی نوشت، علامت سوال های زیادی را در اذهان افکار عمومی ایجاد کرد. عکس العمل های مردم مازندران نیز به این موضوع در نوع خود جالب بود. به طوریکه مشخص کرد مردم بیشتر از آنکه عشق دیده شدن  با سلبریتی ها برایشان اولویت داشته باشد، گرفتار دلمشغولی های تأمین معیشت و تأمین نیازمندی های سفره زندگی شان هستند.

شاید جناب استاندار محترم فراموش کرده بودند که والی و نماینده عالی دولت مردمی در مازندران هستند و آنقدر از حضور اسطوره فوتبال ایران در دفتر کارشان ذوق زده شده بودند که شأن و سطح جایگاه خود را تا حد یک نوجوان عشق فوتبالی تنزل داده و با افتخار از دیدار طولانی مدتش با علی دایی داد سخن سر داده اند.

اینکه این فوتبالیست نامدار با چه هدف و خواسته ای قدم به مازندران گذاشته است و خروجی دیدارش با استاندار مازندران چه بوده، موضوعی است که مردم درباره اش می پرسند. مردمی که شاخص ترین هایشان برای دیدار چند دقیقه ای با جناب ایشان باید ماه های طولانی کفش آهنی به پا کنند و صدها نفر را واسطه قرار دهند، این پرسش برایشان بی پاسخ مانده است که چگونه آقای استاندار به خود این اجازه را داده است که وقت کاری اش را که باید صرف رفع و رجوع امورات مردم شود به نشست با یک فوتبالیست اختصاص داده اند. مگر ایشان نمی دانند که هزاران سرمایه گذار و تولید کننده این استان هم اکنون به موانع و گره هایی در گیر هستند که شاید با دیدار و نشست چند دقیقه ای با وی زمینه های رفع و گشایشش فراهم شود. یا حتی اگر بعد از دیدار با استاندار محترم، هیچ اتفاقی در این باب رخ ندهد، حداقل دلخوش به این هستند که عالی ترین نماینده دولت برای تلاش و فعالیتشان ارزش قائل شده و اجازه حضور داده است.

علی دایی و افرادی چون وی هزاران آشنا و پارتی دارند و به راحتی دروازه های هر مدیری به رویشان گشوده می شود. عزت و احترام می بینند و مدیران برای اینکه پز دوستی با آنها را بدهند حتی عکس های سلفی با او می گیرند. کاش تصمیم گیران استان بجای ذوب شدن در عشق به سلبریتی ها، وقت خود را صرف گشودن گره ای از کار آن هایی می کردند که با عشق به استان و شهرشان، تمام داشته های خود را در طبق اخلاص گذاشته و وارد عرصه تولید و تجارت شده اند.

علی دایی و امثال ایشان انسان های برجسته ای هستند که همه ایران به احترامشان کلاه از سر بر می دارند. اما مدیران استان باید به این مهم توجه داشته باشند برای رفع و رجوع کردن درخواست های این افراد لازم نیست از وقت و زمان مردم هزینه کنند.

دو نوع قضاوت و برداشت از این جلسه و انتشار تصاویر در نزد افکار عمومی مطرح شده است. گروهی بر این اعتقادند که در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی که نماینده عالی دولت توان اداره استان از دستش در رفته، به نوعی خواسته تا با انتشار این عکس در میان طبقه عامه جامعه برای خود محبوبیتی بخرد. یعنی از اعتبار علی دایی به عنوان یک اسطوره برای خود کسب اعتبار کند! اگر این برداشت ها به حقیقت نزدیک باشد که باید فاتحه استان و استانداری را خواند که برای گریز از گرفتاری هایی که خود و مدیرانش بانی و باعث آن هستند، دست به دامان سلبریتی ها شده است.

برداشت دوم اینکه علی دایی با توجه به آشنایی دیرینه اش با جناب حسینی پور برای رفع و رجوع مشکلاتی که در راستای بیزینس هایش در استان به وجود آمده، راهی ساختمان سفید استانداری شده است. اگر این فرضیه هم به حقیقت نزدیک باشد باز هم باید به حال استان گریست که عالی ترین نماینده دولت که مدعی بوده می خواهد پارتی جوانان بدون پارتی باشد، حالا پارتی سلبرتی ها شده و سدی برای اقدامات بعضاً خلاف قانونی شان به وجود نیاید.

کاش استاندار محترم قبل از اینکه گاف به این بزرگی می داد اندکی با مشاوران آگاه به امور رسانه در استان مشورت می کرد. حیف است که مدیران ارشد استان بجای ارائه برنامه های توسعه ای استان، عشق تیفوسی فوتبالیست ها شوند.

 

*چند نقطه نظر مردمی

خیلی جالبه کارای این استاندار. یعنی چی آخه؟ اگر ملاقات دوستانه بود باید در جایی دیگه غیر از محیط اداری انجام می شد و اگر اداری و کاری بود باید گزارشش شفاف اعلام بشه

رضا 31 خرداد 1401

 

این چه دیدار کاری بود که سایت استانداری خبرش را منتشر نکرد. حسینی پور هم حق ندارد به عنوان استاندار مازندران از وقت کاری خودش برای دیدارهای شخصی استفاده کند. خودش هم خوب می داند.

نا شناس 31 خرداد 1401

 

تو نباید استاندار می شدی باید رئیس فدراسیون فوتبال می شدی

رحیمی 31 خرداد 1401

 

آخه این چه کاریه؟ چرا تو استانداری؟ باید سوار تاکسی هوایی می شدند و می رفتند یه جای باصفا دو به دو دیدار می کردند. مردم که تاکسی هوایی را ندیدند حداقل این ها استفاده کنند. مردم را چی فرض کردی حسینی پور

جمال 31 خرداد 1401

علی دایی از سرمایه گذران بزرگ است. استاندار مازندران هم با هوشمندی او را به مازندران آورد و قطعاً نتایج آن مشخص می شود. تا جایی که از آقای حسینی پور شناخت دارم نمی خواستند قبل از مشخص شدن خروجی این جلسه مفاد آن رسانه ای شود. کمی صبر کنید سحر نزدیک است ان شاالله

نا شناس 31 خرداد 1401

 

اگه علی دایی با استاندار نشسته لابد استاندار آدم خوبیه

علی دایی اعتبارش رو به راحتی خراب نمی کنه

احمد 31 خرداد 1401

 

مگه استاندار تو جلسه معارفه نگفت من پارتی جوانان بی پارتی هستم. من جوان سرمایه گذار و کار آفرین چند وقت باید تو‌نوبت بشینم و ایشان را ببینم که آیا تو این بروکراسی پیچیده و بی در و پیکر که هر مدیر کل و هر معاون مدیر کل خودش فتوا صادر میکنه بجای اعمال قانون. اونوقت آقای دایی تا اراده کرد ایشون رو دید و استاندار هم عکس یادگاری گرفت.آیا واقعاً مردم واس این چیزها به رئیسی رای دادن. وا اسفا

نا شناس 31 خرداد 1401

 

خجالت داره هیج ......نمیشیم به خاطر همین منفی بافی هاست

محمد 1 تير 1401

 

این آقا مهمانانش و چهره هایش هم غیر بومی هستند

حسین زارع 1 تير 1401

 

یکی از بهترین اقدامات ایشون هست.

مشاوره با جناب دایی، استفاده از قابلیت های این کارآفرین و... فرصت کم نظیری رو برای استان ایجاد خواهد کرد.