دوشنبه 15 آذر 1400-17:45 کد خبر:48405

استاندارمازندران:

پیشگیری از وقوع فساد اولویت دستگاه بازرسی باشد

انعکاس شمال - استاندار مازندران برلزوم تقدم امر پیشگیری در مقابله با تخلفات و نظارت ،گفت: باید اصل را در نظارت ها بر پیشگیری بنا بنهیم و مدیران بدانند که بازرسی هدفش دست گیری است.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران سید محمود حسینی پور در دیدار مدیر کل و معاونان بازرسی کل استان مازندران با وی، افزود: اصلا بازرسی کل هدفش مچ گیری نیست بنابراین باید قبل از وقوع تخلف و فساد؛ بازرسی کل استان به موقع و هوشمندانه ورود کرده و دستگاه اجرایی نیز مشفقانه همراهی و همکاری کنند.

استاندار مازندران ضمن تشکر از مدیران بازرسی کل استان و خدا قوت به پرسنل خدوم این اداره کل، جایگاه بازرسی کل در حسن جریان امور و مبارزه با فساد را ویژه دانست و افزود: خدمات بازرسی کل موجب ارتقای سلامت اداری کشور شده است.

حسینی پور ضمن تقدیر از اداره کل بازرسی استان مازندران در برخورد با مفسدین و متخلفین، بیان داشت: برای مبارزه با مافیای فساد و شکستن گردن گردن کلفت های فساد و ظلم ] همه مردم در کنار شما هستند.

استاندار مازندران بر لزوم تأمین امنیت سرمایه‌گذاری در استان، تاکید کرد گفت: بازرسی کل باید پشتوانه و پشتیبان سرمایه‌گذاری و توسعه همه جانبه استان باشد تا همگی در کنار یکدیگر بتوانیم امنیت کامل روانی و اقتصادی را برای سرمایه‌گذاری در استان تعریف و تامین کنیم.

حسینی پور از بازرسی کل استان مازندران خواست تا همان گونه که نسبت به برخورد با متخلفان و مفسدان قاطع و توانمند عمل می‌کنند، نسبت به معرفی و تشویق مدیران پاک دست، سالم و کارآمد و معرفی آنها به مردم نیز برنامه‌ریزی کند.

نماینده عالی دولت در مازندران؛ همدلی و همکاری قوای کشور از جمله قوه قضائیه و دولت را رمز عبور از مشکلات و کمک به مردم دانست و افزود: مردم باید بدانند که دستگاه اجرایی و استانداری به همراه دستگاه نظارتی و بازرسی کل، حامی منافع آنها و مدافع حقوق شان هستند.

بنابراین گزارش در ابتدای این جلسه اسدی مدیرکل بازرسی کل استان مازندران، ضمن ارائه گزارشی از وضعیت عملکردی مدیران استان در حوزه های تخصصی، گزارشی از موانع پیش روی توسعه اقتصادی و راه حل های پیشنهادی برای سرمایه گذاری در استان ارائه کرد.

مدیرکل بازرسی استان مازندران گزارش مکتوب را نیز با عنوان "چالش ها و آسیب های کلان استان مازندران" تقدیم استاندار کرد.