يکشنبه 26 ارديبهشت 1400-10:32 کد خبر:48349

اتحاد رسانه‌ها با احزاب سیاسی گام موثر در جهت وحدت آفرینی است


دبیر شورای وحدت مازندران اتحاد رسانه‌ها با احزاب سیاسی را گام موثر در جهت وحدت آفرینی عنوان کرد.

به گزارش هارش  به تقل از روابط عمومی شورای وحدت مازندران، محمد کریمی در نخستین جلسه با اصحاب رسانه هدف شورای وحدت را انسجام‌بخشی و حرکت نیروهای انقلابی دانست و اظهار کرد: احزاب و رسانه‌ها مانند دوبال هستند برای رسیدن به مقصود، در گام دوم انقلاب موقعیت ایجاب می‌کند نیروهای ارزشی و انقلابی وحدت آفرین باشند تا ریل گذاری که انجام شد سوزن‌بانی کنند.

دبیر شورای وحدت مازندران با اشاره به اینکه از اول انقلاب تمام گفتمان‌ها با نظر و رای مردم صورت گرفت، گفت: هر وقت انقلاب اسلامی به دست نا اهلان افتاد به انحراف رفت. دولت دوازدهم با وعده‌های دروغ زمینه بی‌اعتمادی مردم به دولتمردان را فراهم کرد.

این مسئول به شاخص‌های هفتگانه انتخاب رئیس جمهور که مورد تاکید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب بوده است اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب به مردم فرمودند رئیس جمهور باید با کفایت، با ایمان، عدالتخواه و ضد فساد، دارای عماکرد انقلابی و جهادی، معتقد به توانمندی‌های داخلی، باورمند به جوانان و امیدوار به آینده باشد.

کریمی با بیان اینکه شورای وحدت نیروهای انقلابی در آستانه سال 1400 با هدف انسجام بخشی نیروهای اصیل و انقلابی تشکیل شد، افزود: در استان مازندران 25 حزب جمع شدند و پنج حزب به عنوان نماینده شورای وحدت استان فعالیت خود را برای رسیدن به اهداف اصلی شروع کرده است در این مسیر با احزاب سیاسی و رسانه‌های ارزشی متحد خواهیم شد.

او با تاکید بر اینکه در آستانه انتخابات رسالت نیروهای انقلابی وحدت آفرینی است، یادآور شد: در دوره قبل دشمنان شیوه‌ها و ابتکارات خود را به کار گرفتند تا نیروهای انقلابی را از میدان دور کنند‌.

دبیر حزب موتلفه مازندران ادامه داد: همه بر این باوریم هر جا نیروهای انقلابی کار را بدست گرفتند اوضاع خوب شد، در این دوره از انتخابات باید قرارگاهی متشکل از مردم و احزاب برای حمایت از کاندیدایی واحد داشته باشیم.

دبیر شورای وحدت مازندران دو هدف اصلی این شورا را در کوتاه مدت انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میان دوره‌ای خبرگان رهبری در برخی از شهرها و در بلند مدت بحث هم افزایی و ساماندهی نیروهای انقلابی دانست و خاطرنشان کرد: هدف گذاری شورای وحدت برای ایجاد امنیت و پویایی اقتصاد جامعه است.

این مسئول نظر شورای وحدت در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آتی را مطرح کرد و گفت: نظر اعضای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بر روی ورود حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی است.

کریمی افزود: شورای وحدت در مهر ماه سال گذشته با محوریت آقای رئیسی شکل گرفت، بعد از ایشان آیت‌الله موحدی کرمانی وارد عمل شده و ایجاد مشارکت روحانیت اقشار و احزاب را در دستور کار قرار دادند که از بین 50 حزب اصولگرای ارزشی ولایی با تشکیل بلوک سیاسی پنج حزب به‌عنوان نماینده شورای وحدت انتخاب شدند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی مازندران با اشاره به اینکه به‌دنبال یک لیست واحد در انتخابات شورای شهر هستیم، اذعان داشت: شناسایی و معرفی نیروهای ارزشی و پای کار از بین کاندیدای شورای شهر را در دستور کار داریم، تا مردم فردی اصلح و در تراز انقلاب را انتخاب کنند‌، تاکیدمان توسعه شهری، ایجاد آرامش و آسایش شهروندان و نشاط آفرینی است.

این مسئول افرود: انتخابات پیش رو دو حکم‌رانی اصلی و فرعی را پیش رویمان گذاشت که شامل ریاست جمهوری و انتخاب اعضای شورای شهر است امیدواریم در هر دو مورد افراد خوبی ورود پیداکنند بحث سر این است که محوریت این تشکل را جامعه روحانیت مبارز انجام می‌دهد و افتخار ما این است که زیر مجموعه این گروه هستیم‌.

‌دبیر شورای وحدت مازندران با بیان اینکه در شورای وحدت 25 کمیته با ما معرفی شد که یکی از آنها کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی است، تصریح کرد:  چهار قرارگاه در کمیته اطلاع رسانی هر کدام اعضایی از فعالان خبر و رسانه دارند در بخش‌های فضای مجازی، ستاد خبری و عملیات روانی، روابط عمومی و اطلاع رسانی فعالیت خواهند کرد‌.