جمعه 30 آبان 1399-14:30 کد خبر:47337

منتقدین عملکرد ضعیف هیات کشتی مازندران را مخالفین عسکری محمدیان معرفی نکنید


به گزارش انعکاس شمال، شعبان وفایی نژاد از کارشناسان خبره کشتی مازندران و کشور در خصوص شرایط بحرانی در کشتی مازندران می گوید:بنده با صراحت اعلام میکنم که با توجه به شناخت کامل از تمامی منتقدین دلسوز در شرایط کنونی به عملکرد هیات کشتی پیرامون انتخابات ریاست هیات استان، انتصابات در راس هیات های شهرستانی و عزل و نصب های مربیان و مسئولین کمیته ها منتقد هستند، به هیچ عنوان با شخص عسکری محمدیان کوچکترین زاویه ای نداشته و همواره از وی بعنوان یکی از اسطوره های ورزش کشور یاد می کنند.

 

وی افزود: با نشست صمیمی که بنده با دوستان معترض و منتقد و شخص عسکری محمدیان بصورت جداگانه داشته ام دریافتم که اعتقاد این دوستان بر این است محمدیان تمایل دارد از تمامی سرمایه های کشتی مازندران استفاده کند ولی تازه واردان به هیات کشتی و چسبیده های تاریخ مصرف گذشته، از اعتماد محمدیان به آنها سو استفاده کرده و با تصمیم سازی های غلط و نادرست که منافع کشتی استان را به خطر انداخته و موجبات ایجاد نفاق و اختلافات شدید اهالی کشتی مازندران شده، عرصه را برای محمدیان سخت کرده است؛ متاسفانه در این شرایط فدراسیون کشتی و اداره کل ورزش و جوانان نتوانستند برای ایجاد فضای وحدت و همدلی و دلجوئی از افرادی که در انتخابات ریاست هیات کشتی مازندران به آنها ظلم شد، اقدامات مناسب انجام دهد.

 

انتقاد شدید اعضای انجمن پیشکسوتان کشتی ساری به منتقدین هیأت کشتی مازندران

 

وفایی نژاد گفت: بنده خود نیز از بسیاری از تحرکات و اقدامات صورت گرفته در هیات جدید کشتی استان، منقد بوده و همواره با صراحت به وظیفه خود در اطلاع رسانی عمل نموده ام. اما نه بنده و نه تمامی دوستان منتقد و دلسوز کشتی مازندران از عملکرد ضعیف هیات بعنوان ابزاری برای تخریب شخصیت محمدیان سو استفاده نکردیم. رفتار ناجوانمردانه ای که عده ای از بد اخلاقان و تهی از وجدان جامعه کشتی که خود را دلسوخته کشتی می‌دانند به دکتر مجید ترکان روا داشته اند.

 

وی می افزاید: متاسفانه در این گیر و دار عده ای که منافع خود را در خطر دیدند بدنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود کشتی مازندران هستند و منتقدان را منتسب به پدر معنوی کشتی مازندران آقای ثمربخش می دانند که این موضوع برای همگان مبرهن است ثمربخش کوچک ترین نقش و دخالتی نه در انتخابات هیات کشتی و نه در اعلام انتقادات نداشته و ندارد.تخریب بزرگانی همچون اصغر ثمربخش، نقی کلانتری و سلمان قادری به هیچ وجه نمی‌تواند توجیه عملکرد ضعیف محمدیان در هیات کشتی استان باشد.

 

شعبان وفایی نژاد در پایان خطاب به اهالی کشتی کشور می گوید: خانواده کشتی مازندران همواره با شرافت از جایگاه کشتی ایران در میادین بین المللی دفاع کرده اما در جواب خاطرات تلخی از سکانداران پایتخت نشین در فدراسیون کشتی علیه مازنی ها داشته ایم و نیازی به دلسوزی آنها برای خود نبوده و نیستیم.