دوشنبه 21 مهر 1399-8:22 کد خبر:45301

خبرهای داغ از دو مدیر پرسپولیس درباره برانکو ، بشار رسن و محمد نادری + سند


مهدی رسول پناه : خدا را شکر بخشی از مطالبات برانکو تامین شد و قرار است کارگزار باشگاه مابه التفاوت را تامین و پرداخت کند ؛ رضا یلوه ، معاون اقتصادی پرسپولیس : شاید تا ۲۴ ساعت آینده طلب برانکو تامین شود اما شاید در واریز پول به حساب ایشان مشکل ایجاد ش

 

 

دریافت فیلم

در ساعات گذشته دو مدیر پرسپولیس یعنی مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه و یلوه معاون اقتصادی پرسپولیس ( در ساعات تقریبا بامدادی دوشنبه ) خبرهای داغی درباره پرداخت مطالبات برانک ، بشار رسن و همچنین تمدید قرارداد با محمد نادری برای هواداران دادند.
مهدی رسول‌پناه ، سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: سرپرست باشگاه پرسپولیس مهدی رسول پناه مدعی شد که امروز پول برانکو از طریق کارگزار آماده می شود و خطری از شکایت سرمربی کروات باشگاه را تهدید نمی کند.
رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس نیز با انتشار پیامی در فضای مجازی آخرین اخبار پرداخت طلب برانکو را تشریح کرد و گفت : تا ۲۴ ساعت آینده طلب برانکو تامین می شود اما شاید در واریز پول به حساب ایشان مشکل ایجاد شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در ساعات گذشته دو مدیر پرسپولیس یعنی مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه و یلوه معاون اقتصادی پرسپولیس ( در ساعات تقریبا بامدادی دوشنبه ) خبرهای داغی درباره پرداخت مطالبات برانکو برای هواداران دادند.

مهدی رسول‌پناه  درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت:

ما پیگیر تامین پرداخت مطالبات آقای برانکو هستیم. خدا را شکر بخشی از مطالبات او تامین شد و اینطور که خبردار شدیم، قرار است تا ۲۴ ساعت کارگزار باشگاه مابه التفاوت را تامین و پرداخت کند و ما به امید خدا این مطالبات را بدهیم و از شرمندگی آقای برانکو و هواداران دربیاییم.

وی درباره شیوه انتقال این پول گفت:

بهترین راه، انتقال از راه قانونی است، چون مبلغ بالاست و کمی خطرناک است. ان‌شاءلله بتوانیم از مجاری قانونی که همان بحث وزارت امور خارجه است، بتوانیم این مبلغ را انتقال بدهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد:

برخی پیشنهاد داده‌اند که می‌توانند این مبلغ را از تهران پرداخت کنند. ما هم این را می‌دانیم اما کارمزد برای‌مان دارد. با این وجود بهترین و مطمئن‌ترین حالت از مسیر وزارت امور خارجه است.

رسول‌پناه درباره آخرین وضعیت محمد نادری عنوان کرد:

چند بار با او تماس گرفتیم و قرار بوده که به باشگاه بیاید و منتظر این اتفاق هستیم که البته هنوز نیامده است.

وی درباره شرایط بشار رسن گفت:

امروز باید مبلغی را پرداخت می‌کردیم که پرداخت کردیم و منتظر هستیم که او به ایران بیاید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره زمان شروع تمرینات سرخ‌پوشان عنوان کرد:

الان دغدغه اصلی موضوع مطالبات برانکو است  و تمام تمرکز و اولویت را روی این مسئله گذاشته‌ایم که حل شود.

رسول‌پناه درباره اظهارنظر افشین پیروانی که گفته بود بدهی برانکو مربوط به زمان دلار سه هزار تومانی است، تصریح کرد:

این مبلغ قبل از دوره ایرج عرب بوده است. مطالبات مربوط به سال ۹۷ است و شکایت هم به همان سال مربوط می‌شود. به هر حال دوران مدیریت عرب هم بوده و او هم توجیهات خودش را داشته است. در نهایت اینکه این پول با دلار ۳ هزار تومانی پرداخت نشده  و الان باید با دلار ۳۱ هزار تومانی بدهیم. با این همه هزینه‌هایی که باشگاه دارد، فشار روی باشگاه زیاد است و کسی هم برای کمک نمی‌آید. همه طرح و پیشنهاد می‌دهند و هیچکسی به معنای واقعی کمک نکرده است.

وی درباره کمک اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه گفت:

اعضای جدید کمک کرده‌اند. آنها راهکارهایی پیشنهاد انجام و پیشنهاد دادند و فردا عملیاتی می‌شوند.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره مصاحبه‌های پیشکسوتان و انتقادات آنها گفت:

نیت پیشکسوتان هم خیر است، البته هواداران باید قضاوت کنند. الان یک موجی هم ایجاد شده و همه موج‌سواری می‌کنند. ما نسبت به تامین این بخش از پول برانکو وظیفه پرداخت داریم. می‌دانم این دغدغه هواداران است و درک هم می‌کنم، ولی باید این را هم بگویم که باشگاه دست تنها است و اگر کسی کمکی کرده، به ما بگوید. کسی برای کمک نیامده است و همه پیشنهاد دارند.

همچنین رضا یلوه معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ، در ساعات تقریبا بامدادی امروز با انتشار پیامی در فضای مجازی آخرین خبر درباره پرداخت بدهی برانکو را به گوش هوداران پرسپولیس رساند.

معاون اقتصادی پرسپولیس در این زمینه مدعی شد :

تا ۲۴ ساعت آینده طلب برانکو تامین شود اما شاید در واریز پول به حساب ایشان مشکل ایجاد شود.

اخبار تکمیلی در این باره را اینجا بخوانید: