شنبه 5 مهر 1399-10:52 کد خبر:45290

گذری برعملکرد 1 ساله سازمان عمران شهرداری ساری

الگویی شاخص با دستاوردهای امیدوارکننده

بربسته با بیان اینکه بروزرسانی و توسعه مبلمان شهری طی 1 سال گذشته به جد مورد اهتمام شهرداری ساری بوده، تصریح کرد: سازمان عمران در این مدت 11 عملیات پیاده روسازی را به مساحت حدود9013 متر مربع اجرا کرده که در مقایسه با مدت مشابه ماقبل خود، 98 درصد پیشرفت داشته است.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری مرکز مازندران، از زمان آغاز به مدیریت عباس رجبی شهردار ساری، منشور قابل اتکا استفاده از ظرفیت های بی بدیل انسانی و امکانات و تجهیزات این دستگاه اجرایی با تبلور استعدادهای ناب در بدنه شهرداری و سازمان هایی همچون سازمان عمران را طی 1 سال گذشته همراه و 360 پروژه مختلف را به ثبت رساند.

 

رئیس سازمان عمران در تشریح عملکرد 1 سال گذشته، با اشاره به انجام 66556 متر مربع آسفالت معابر، گفت: طی این مدت 46 خیابان تحت این عملیات عمرانی قرار گرفته که در مقایسه با مدت مشابه ماقبل خود، پیشرفت 213 برابری را به ارمغان داشته است.

 

مرتضی بربسته افزود: در 1 سال گذشته با تلاش همکارانم در 205 نقطه از شهر ساری عملیات ترمیم آسفالت به انجام رسیده که به حمداله در این بخش از خدمات نیز توانسته ایم 9073 مترمربع از معابر شهری را لکه گیری نمائیم؛ البته در راستای انجام مکانیزه این خدمت عمرانی از دستگاه فلاسک لکه گیری آسفالت و قیر امولسیون بهره گیری شده است.

 

وی از جدیت تیم های عملیاتی سازمان عمران در تقویت زیرساخت های خدمات شهری یاد کرد و اظهار داشت: در 1 سال گذشته 11 کانال در مناطق مختلف ساری احداث شده که پیشرفت بیش از 2 برابری را حاصل کرد و در 3 نقطه از این شهر لایروبی انهار در سطحی گسترده عملیاتی گردید.

 

 

بربسته با بیان اینکه بروزرسانی و توسعه مبلمان شهری طی 1 سال گذشته به جد مورد اهتمام شهرداری ساری بوده، تصریح کرد: سازمان عمران در این مدت 11 عملیات پیاده روسازی را به مساحت حدود9013 متر مربع اجرا کرده که در مقایسه با مدت مشابه ماقبل خود، بیش از 10 برابر پیشرفت داشته است.

 

این مسئول در سازمان عمران پیشرفت 2 برابری احداث جداول و نوه بتنی و دیوارچینی اراضی شهری را از دیگر خدمات سازمان متبوعش برشمرد و خاطرنشان کرد: با تلاش شبانه روزی 21125 متر مکعب زیرسازی با پیشرفت 48 برابری نسبت به بازه زمانی ماقبل و 34 نقطه از شهر تحت عملیات تسطیح و رگلاژ قرار گرفته که هدف تقویت و توسعه زیرساخت های ارتباطی را به دنبال و در آینده نیز با برنامه ریزی شهرداری ساری، توسط این سازمان درنوبت برای آسفالت قرار می گیرند.

 

مرتضی بربسته یادآور شد: با حُسن اعتماد عباس رجبی شهردار ساری به توانمندی سازمان عمران و با همت جمعی کارکنان این سازمان، کارخانه تولید موزائیک و کارخانه تولید بتن Rcc را راه اندازی کردیم که قطعاً می تواند اثرات بسیار چشمگیری در تحقّق اهداف مدیریت شهری، افزایش راندمان و کیفیت اجرایی و همچنین کاهش هزینه ها داشته باشد.

 

بربسته اذعان داشت: سازمان عمران به طور همزمان 4 پروژه بزرگ فاز دوم بوستان ملل، پل تا پل، فاز سوم ابن شهرآشوب و پارک موزه دفاع مقدس را در دست اجرا دارد که امید داریم در افزایش سطح عمران و آبادانی شهر ساری اثری چشمگیر داشته باشد.

 

رئیس سازمان عمران در پایان تاکید کرد مجموعه تحت مدیریتش با رعایت کامل موازین فنی و ایمنی در پروژه های محوله و ایجاد ساختار منظم اداری و مالی، تعهد و مسئولیت پذیری بالا را در ارتقاء عمران و آبادانی شهر ساری سرلوحه و تأمین دیدگاه مدیریت شهری در فرآیند اعتمادسازی و جلب رضایت شهروندان را دغدغه اصلی خود می دانند.