چهارشنبه 1 مرداد 1399-8:24 کد خبر:43234

درددلی با خانواده فهیم کشتی مازندران


یکی از دشوارترین کارهای رییس هیات کشتی استان انتصاب سرمربیان، مربیان و کادر فنی تیم های مختلف آزاد و فرنگی در تمامی رده های سنی میباشد که به حمدالله مازندران بقدری مربیان .

 به گزارش انعکاس شمال، سازنده و خوب که هر کدام صاحب سبک و در فدراسیون کشتی از جایگاه و امتیازات ویژه ای دارند، برخوردار است.

همگی این مربیان در تیم های ملی در تمامی رده سنی شاگردانی را به تیم ملی معرفی کرده و عناوین بین المللی، آسیایی و جهانی را برای کشورمان به ارمغان آورده اند. تمامی این عزیزان انتظار دارند که در کادر فنی کمیته های مختلف کشتی مازندران منصوب شوند که این امر غیر ممکن است. زیرا با توجه به محدودیت کمیته ها این امر محال بوده و موجبات دلخوری بعضی از

مربیان خوشنام را فراهم آورده است.

رقابت های کشتی آزاد خردسالان استان مازندران

حال که سرمربیان رده های مختلف انتصاب شده اند، در این میان وظیفه عسکری محمدیان در درجه اول ایجاد فضای همدلی، هماهنگی و تفاهم است. بدیعی است که عدم انتخاب مربیان زبده ای .

که در این کادر جدید جای نگرفته اند دلیل بر عدم شایستگی آنها نبوده و این فضا برای کمک تمامی سازندگان کشتی فراهم بوده است.

در پایان یادآور میشوم که متاسفانه عده ای بنا بر هر دلیل احساس کرده اند که در حق آنها عدالت رعایت نشده، با بداخلاقی، فضای کشتی را ملتهب کرده اند که امیدوارم با ورود پیشکسوتان این قضیه مرتفع گردد.

 

شعبان وفایی نژاد (ساری)