شنبه 23 فروردين 1399-22:6 کد خبر:42188

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران:

نیاز مهارتی هر منطقه باید بر اساس مطالعه اعلام شود

انعکاس شمال - اولین جلسه قرارگاه مهارت آموزی استان مازندران با حضور تمامی اعضای این قرارگاه در سالن اجتماعات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران جهت شناسایی ظرفیت های آموزشی استان برگزار شد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی و مرکز اطلاع رسانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران سید حسین درویشی مدیرکل در این جلسه اظهار داشت: نیاز آموزشی مازندران باید بر اساس مطالعات صورت گیرد و به قرارگاه مرکزی مهارت آموزی اعلام شود تا سربازان وظیفه پس از پایان خدمت؛ بواسطه فراگیری آموزش های فنی و مهارتی؛ توان ایجاد شغل را داشته باشند و به نوعی شاهد تاثیر آموزش های فنی و حرفه ای باشیم.

وی ادامه داد: نگاه و دید مجموعه آموزش فنی و حرفه ای جهادی، بسیجی و گروهی است و اگر خواهان به ثمر نشستن آموزش های فنی و حرفه ای هستیم؛ باید با توجه به نیاز هر منطقه آموزش های فنی و حرفه ای ارایه شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای مازندران بیان داشت: این اداره کل بر اساس قرارداد کشوری سازمان متبوع با قرارگاه مهارت آموزی ، همکاری خوب و سازنده ای با نیروهای مسلح مستقر در این استان داشته و در هر نقطه ای که از سوی نیروهای مسلح اعلام شود این آموزش ها ارایه می شود.

او تاکید نمود: آموزش فنی و حرفه ای مازندران همانند قبل آمادگی دارد تا آموزش های خود را در هر جا، مکان و هر زمانی ارایه دهد؛ که امید است با همکاری این اداره کل آموزش مهارتی تاثیر خود را برای سربازان و نیروهای کادر داشته باشد و سربازان پس از پایان خدمت در رشته هایی که آموزش دیده اند مشغول به کار شوند. همچنین این افراد آموزش دیده پس از آموزش مورد رهگیری  اشتغال قرار می گیرند.

در ادامه این جلسه هر یک اعضا در مورد رشته های مورد نیاز جهت فراگیری و مهارت آموزی اعلام نیاز نمودند و مقرر شد هر عضوی از قرارگاه مهارت آموزی نیازهای آموزشی خود را به دبیرخانه قرارگاه مهارت آموزی واقع در استانداری مازندران ارسال نمایند.