چهارشنبه 18 دی 1398-13:1 کد خبر:40077

فرمانده انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

جعل و کلاهبرداری نافرجام 108 میلیاردی در چالوس

انعکاس شمال - فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری 2 کلاهبردار که با جعل اسناد،قصد کلاهبرداری از یک شهروند در چالوس را داشتند، خبر داد .

 


به گزارش انعکاس شمال، سردار سید محمود میرفیضی با اعلام این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افراد در امر جعل و کلاهبرداری در سطح شهرستان چالوس، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت .

وی تصریح کرد: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی 2متهم به کلاهبرداری با هماهنگی قضائی این افراد را حین انجام معامله ملکی با اسناد جعلی در یک مشاور املاک دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: متهمان که با ارائه 3 برگ حواله میله گرد مربوط به یکی از کارخانجات تولید فولاد کشور به ارزش 108 میلیارد ریال، قصد خرید یک واحد هتل آپارتمان از یک شهروند در منطقه &هچیرود& را داشته دستگیر شدند و در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی اقرار کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند به شهروندان هشدار داد: قبل از انجام معاملات نسبت به استعلام اسناد و مدارک از طریق مراجع ذیصلاح اقدام کنید./ایلنا