چهارشنبه 22 آبان 1398-10:4 کد خبر:37974

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران:

نقل و انتقال زمین در مجرای غیر از شرکت شهرکهای صنعتی ممنوع است

انعکاس شمال- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: واگذاری نقل و انتقال زمین در مجرای غیر از مجرای شرکت شهرکهای صنعتی استان ممنوع است.

 


به گزارش انعکاس شمال، سید مصطفی موسوی در جلسه با اعضاء هیأت مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل اظهار داشت: تعیین تکلیف واحدهای غیرفعال در شهرکهای صنعتی مزیت دار، در دستور کار قرار دارد و با توجه به سرانه زمین صنعتی در استان و لزوم استفاده بهینه از زمین واگذاری شده، فسخ و خلع ید آن و بسترسازی برای حضور سرمایه گذاران جدید از ضروریات شهرکهای صنعتی استان است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به تملک واحدهای تولیدی راکد از سوی بانکهای استان افزود: با همکاری بانکها، واگذاری زمین به سرمایه گذارانی که دارای اهلیت سرمایه‌گذاری و تمام کننده در بخش تولید هستند انجام خواهد شد.

موسوی با تأکید بر اینکه بانکها توانایی بنگاه داری را ندارند و واحدهای تملک شده باید از طریق مزایده به کارآفرینان دارای اهلیت سرمایه گذاری واگذار شود تصریح کرد: واگذاری واحدهای صنعتی به تملک درآمده بانکها باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت ایجاد شبکه فیبر نوری در شهرک صنعتی امامزاده عبداله آمل بیان داشت: برآورد مطالعه اولیه این پروژه انجام شده و با تأمین اعتبار اجرایی می شود/ایلنا