سه شنبه 21 آبان 1398-9:53 کد خبر:37969

سلامت انتخابات مهم‌ترین سیاست متولیان برگزاری است

انعکاس شمال - مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران گفت: بی‌طرفی و سلامت انتخابات مهم‌ترین سیاست متولیان برگزاری انتخابات محسوب می‌شود.


به گزارش انعکاس شمال، مهدی محمدی در گردهمایی مسئولان دفاتر سیاسی فرمانداری‌های مازندران که در سالن جلسات فرمانداری محمودآباد برگزار شد، اظهار کرد: اهمیت برای ما برگزاری انتخابات قانونمند و سالم است و با اسمی که از صندوق آرای انتخابات بیرون می‌آید، کاری نداریم.

وی تصریح کرد: ما مسئول برگزاری و مسئول حُسن انتخابات هستیم و در جریان انتخابات به نفع فرد یا حزبی گرایش یا دخالت نخواهیم داشت.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران مسئولان دفاتر سیاسی فرمانداری‌ها را مشاورین امین و بازوان توانمند برای فرمانداران در جریان برگزاری هرچه بهتر انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: مسئولان دفاتر جریانات سیاسی شهرستان را پایش نموده و آخرین اطلاعات را به فرمانداران ارائه کنند.

محمدی با اشاره به اهمیت انتخاب اعضای هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان‌ها تاکید کرد: سعی شود افراد امین و قابل اعتماد به عنوان اعضای هیئت اجرایی انتخابات انتخاب شود که در این حوزه نیز نقش مسئولان دفاتر سیاسی فرمانداری‌ها پر رنگ است.

وی با بیان اینکه در انتخابات قبلی مازندران یک میلیون تعرفه توزیع شد، افزود: امسال تعرفه اضافه در هیچ یک از شعبات اخذ رای توزیع نخواهد شد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری مازندران با تاکید بر فراهم بودن زیر ساخت‌های مناسب در مدارس استان به منظور برگزاری الکترونیکی انتخابات گفت: تلاش شود شعب اخذ رای از مساجد و تکایا به مدارس انتقال یابد.

انتخابات عامل انسجام و وحدت ملّی در جامعه است

علیرضا شریعت سرپرست فرمانداری محمودآباد نیز در ادامه این گردهمایی اظهار کرد: سیاست‌های مهم نظام در انتخابات پیش‌رو، جلب مشارکت حداکثری و امنیت و سلامت انتخابات است.

وی با بیان اینکه شعار انتخابات امسال قانون‌گرایی و بی‌طرفی مطلق است، بیان کرد: فصل مشترک همه متولیان انتخابات پیش‌رو اجرای قانون خواهد بود.

سرپرست فرمانداری محمودآباد با اشاره به اینکه تمامی تلاش ما برای حضور حداکثری مردم در انتخابات در سطح شهرستان است، یادآور شد: تنوع طلبی با نگاه مشارکت و انتخابات درست انجام می‌شود و تضمین و تامین سلامت انتخابات متوجه مسئولان امر است./ایسنا