پنجشنبه 16 آبان 1398-12:23 کد خبر:37954

لائینی:

به دنبال « مازندران سالم و رشد یافته» هستیم

انعکاس شمال - نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه همه جای استان را به یک شکل می‌بینم، خاطرنشان کرد: بنده با توجه به جایگاهی که دارم در کنار مستضعفان خواهم بود.


به گزارش انعکاس شمال، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در جلسه شورای اداری استان مازندران و آیین معارفه نماینده ولی فقیه در استان مازندران در مجتمع اهل‌بیت مرکز استان اظهار کرد: از اینکه امام زمان (عج) به بنده افتخار دادند تا مراسم معارفه اینجانب در روز امامت ایشان باشد قدردانی و خداوند را شکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه قدردان رهبر معظم انقلاب اسلامی هستم که این لیاقت را به بنده دادند، افزود: از همه مسؤولان کشوری، استانی و مردم عزیز که در این مراسم شرکت کردند قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان از آیت‌الله طبرسی نماینده سابق رهبری در مازندران قدردانی می‌کنم، عنوان کرد: ایشان شخصیتی وحدت‌آفرین در استان بودند و برای وی آرزوی سلامتی می‌کنم.

محمدی لائینی بیان کرد: امیدوارم با حمایت‌های مردم بتوانم راه نیک گذشتگان را ادامه دهم.

وی با بیان اینکه دورنمای کار بنده و چشم‌انداز بنده برای آینده مازندران « مازندران سالم و رشد یافته» است، تصریح کرد: مازندران سالم یعنی شاخص‌های آسیب‌های اجتماعی به حداقل برسد، رشد یافته یعنی توسعه همه‌جایی و همه‌جانبه در استان داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه همه جای استان را به یک شکل می‌بینم، خاطرنشان کرد: بنده با توجه به جایگاهی که دارم در کنار مستضعفان خواهم بود.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه زندگی بنده زیر حد متوسط است، گفت: در زندگی خود در کنار مستضعفان بوده و هستم و همیشه حد متوسط را رعایت می‌کنم و توصیه بنده به ائمه جمعه استان این است از نظر معیشتی حد متوسط را رعایت کنند و در کنار مردم باشند./فارس