چهارشنبه 10 مهر 1398-11:24 کد خبر:37903

موکب‌های مازندرانی از مرز مهران خارج شدند

انعکاس شمال - رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران گفت: موکب‌های مازندرانی روز گذشته از مرز مهران خارج شدند و از روز جمعه آماده ارائه خدمات و پذیرایی از زائران اربعین خواهند بود.


به گزارش انعکاس شمال، محمدحسن اصغری درباره آخرین برنامه‌ها برای پیاده‌روی اربعین اظهار کرد: امسال 20 موکب مازندرانی در مسیرهای مرز مهران، سه راه کوت،نجف، مسیر نجف به کربلا، کربلا و سامرا برای ارائه خدمات به زائران اربعین کمستقر می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه این موکب‌ها روز گذشته از مرز مهران خارج شدند، اضافه کرد: از روز جمعه آماده ارائه خدمات و پذیرایی از زائران اربعین خواهند بود.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران اضافه کرد: خدماتی که در این موکب‌ها ارائه می‌شود شامل اسکان، تغذیه و درمان خواهد بود.

اصغری با تاکید بر اینکه هیچ‌گونه وجهی نباید در این موکب‌ها از زائران دریافت شود، خاطرنشان کرد: زائران درصورت مشاهده چنین مسائلی، لازم است موارد را به شماره تلفن 09112596616 اطلاع دهند.

وی تصریح کرد: سال گذشته موکب‌های مازندرانی روزانه به 37هزار نفر از زائران اربعین خدمات ارائه می‌دادد که  امسال آمادگی برای پذیرایی بیش از 52هزار نفر از زائران اربعین حسینی را داریم.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات مازندران در پایان گفت: مهم‌ترین موضوع توجه زائران به رعایت مسائل بهداشتی است تا دچار مشکلی نشوند./فارس