چهارشنبه 6 شهريور 1398-10:56 کد خبر:37863

مدیرکل بیمه سلامت مازندران اعلام کرد

خدمات رایگان بیمه سلامت به 240 هزار مازندرانی

انعکاس شمال - مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: حدود 10 میلیون نفر در کشور با عضویت در صندوق بیمه همگانی به صورت رایگان از خدمات بیمه‌ای این سازمان بهره می‌برند که سهم مازندران از این تعداد ۲۴۰ هزار نفر است.

 


به گزارش انعکاس شمال، رسول ظفرمند در مراسم تجلیل از کارکنان پزشک و داروساز اداره کل بیمه سلامت استان مازندران با بیان عملکرد درخشان سازمان بیمه سلامت  سال های اخیر اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت در سالهای بعد از انقلاب به ویژه در سال‌های اخیر توانسته چتر حمایتی گسترده‌ای را بر سر بیمه شدگان خود بگستراند و موجبات رضایتمندی عمومی بیمه‌شدگان را فراهم آورد.

وی افزود: نزدیک به ۱۰ میلیون نفر در کشور  با عضویت در صندوق بیمه همگانی به صورت رایگان از خدمات بیمه ای این سازمان بهره می برند که سهم مازندران از این تعداد ۲۴۰ هزار نفر است.

 مدیرکل بیمه سلامت مازندران افزود: به طور متوسط هر بار مراجعه بیمه شدگان صندوق بیمه همگانی (بیمه رایگان) به مراکز ارائه دهنده خدمات بیمه ای برای سازمان یک میلیون ریال هزینه دارد که دولت توانسته در سال های اخیر بدون توجه به مشکلات عدیده موجود این هزینه را پرداخت نماید.

 ظفرمند بیان کرد: سالانه پاسخگویی هفت و نیم میلیون بار مراجعه بیمه شدگان به مراکز طرف قرارداد با سازمان بیمه سلامت در استان هستیم که نشان از حجم بالای خدمات این سازمان به مردم استان دارد.

این مسئول با اشاره به تحریم های ناجوانمردانه دشمنان قسم خورده انقلاب در سال‌های اخیر گفت: تمام تلاش کشور به ویژه سازمان های بیمه گر در سال های اخیر این بوده است که بیمه شدگان و بیماران در خدمت گیری دچار مشکل نشوند.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل بیمه سلامت مازندران با بیش از ۲۴۰۰ موسسه طرف قرارداد در حال ارائه خدمت به بیمه شدگان استان است.

ولی الله نانواکناری رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران نیز گفت: ایران اسلامی دارای مفاخر و دانشمندان بسیاری در عرصه های پزشکی و داروسازی است که از آن جمله می‌توان به ابوعلی سینا و زکریای رازی اشاره کرد.

وی افزود: امروز بر خود می بالیم که آوازه دانشمندان ایرانی مرزهای کشور را درنوردیده و جهانی شده است.

نانواکناری افزود: در مسائل اقتصادی ، سیاسی و امنیتی کشور دو مقوله غذا ، دارو و درمان در راس امور قرار دارد زیرا  بی توجهی به این بخش ها موجبات نارضایتی عمومی را در پی خواهد شد از این رو باید به این حوزه نگاه ویژه‌ای داشت.

رییس مجمع نمایندگان استان مازندران با اشاره به حضور پزشکان مجرب و کارآزموده در جامعه پزشکی کشور گفت: با توجه به پیشرفت های گسترده علوم پزشکی در عرصه های مختلف ایران اسلامی را در ردیف کشورهای پیشرفته در حوزه علوم پزشکی در جهان قرار داده است./بلاغ