چهارشنبه 5 تير 1398-9:26 کد خبر:37734

‌تقدیر عضو کمیسیون بودجه مجلس از اقدام ارزنده سپاه در سرنگونی پهپاد جاسوسی آمریکا


عزت‌الله یوسفیان‌ملا با اشاره به ‌سرنگونی پهپاد آمریکایی از سوی سپاه ‌اظهار داشت: با این اقدام ارزنده ‌سپاه حقانیت و صداقت جمهوری اسلامی برای دنیا و آمریکا ثابت شد.

‌وی با بیان اینکه ‌جمهوری اسلامی اهل تعارف و دروغ نیست، افزود:‌ جمهوری اسلامی یک پهپاد ‌پیشرفته ‌دنیا را که ‌می‌توانست تمام حملات زمین به زمین و دریا به دریا را در نظر بگیرد و به راحتی ‌با موشک‌‌ ساقط کند.

عضو کمیسیون بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه ‌جمهوری اسلامی ایران دست خالی نیست، تصریح کرد: حقانیت و صداقت جمهوری اسلامی برای همگان ‌ثابت شده است.

‌‌یوسفیان با بیان اینکه آمریکا با این اقدام قصد جاسوسی و اعلام ترس جمهوری اسلامی را ‌داشته است، تصریح کرد: فرمانده سپاه در همدان اعلام کرد که اقدام نیروهای سپاهی در نابودی و انهدام پهپاد بسیار به‌جا بوده است.

وی با اشاره به گفته‌های ترامپ مبنی بر اعلام پیش‌شرط‌هایی برای مذاکره تصریح کرد: تمامی اقدامات و ترفندهای آمریکا در دروغ برجام متجلی شده و آمریکا فتنه‌گر قرن است.

یوسفیان‌ملا اضافه کرد: با وجود اینکه کشور را تحریم کردند و به لحاظ اقتصادی، حمله و جنگ اقتصادی تمام عیار کردند و از آن طرف کارهای دیگری در اتحادیه اروپا در مورد برجام بدون هیچ‌گونه  قانون بین‌المللی و خارج از مصوبه شورای امنیت انجام دادند تا سند تسلیم را در واقع امضا کنیم./تسنیم