شنبه 25 اسفند 1397-10:40 کد خبر:37542

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران:

ایران اسلامی پرچمدار اسلام ناب در جهان است

انعکاس شمال- مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با محکوم کردن حادثه تروریستی نیوزلند گفت: امروز ایران اسلامی پرچمدار اسلام ناب در جهان است و اصلی ترین مؤلفه اسلام ناب ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است.


به گزارش انعکاس شمال، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری  با محکوم کردن حادثه تروریستی دو مسجد در نیوزلند و کشتار مسلمانان مظلوم این حادثه تروریستی و با تبریک ولادت باب الحوائج امام جواد علیه السلام، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی پرچم دار اسلام ناب در جهان است و اصلی ترین مؤلفه اسلام ناب ظلم ستیزی و استکبار ستیزی است.

وی در ادامه با اشاره به اندیشه‌های متعالی امام خمینی (ره) و احیای معارف اسلامی و قرآنی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار حکومت دینی در ایران اسلامی سبب احیا اسلام ناب در جهان شد و این به برکت رهبری حضرت امام (ره) و گفتمان ایشان محقق شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به پیشرفت‌های چشمگیر جمهوری اسلامی در چهل سال ابتدایی عمر با برکت این نظام مقدس اشاره و تصریح کرد: جمهوری اسلامی طی این چهار دهه همواره در مسیر توسعه و پیشرفت گام برداشته است و با همت نخبگان و دانشمندان و فرهیختگان این مرز و بوم این مسیر با قدرت و سرعت ادامه خواهد یافت.

حجت الاسلام شکریان امیری با اشاره به تفرقه افکنی های نظام سلطه در بین امت اسلامی در سال‌های اخیر، بیان داشت: توجه به توان و ظرفیت‌های عظیم داخلی و باور به ما می‌توانیم در این چهل سال برای جمهوری اسلامی عزت، اقتدار و پیشرفت به ارمغان آورد و امروز هم با اتکاء به همین ظرفیت‌ها می‌توان از این مشکلات و معضلات عبور کرد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود ولایت فقیه را مهم‌ترین رکن توسعه و پیشرفت کشور دانست و خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی و ولایت فقیه یادگار ارزشمند امام راحل است و باید از این گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی حراست و پاسداری کرد زیرا به واسطه این عنصر مهم و ارزشمند شجره طیبه انقلاب هر روز پربارتر و مقتدرتر در صحنه‌های مختلف بین المللی ظاهر می‌شود.

استاد حوزه‌های علمیه و دانشگاه مازندران در ادامه با اشاره به برخی مشکلات و بحران‌ها در برخی جوامع اسلامی و منطقه، تصریح کرد: سرسپردگی به بیگانگان و دخالت در امور مسلمانان از سوی برخی قدرت‌های پوشالی امروز برخی جوامع اسلامی را به این روز دچار کرده است و برخی کشورهای اسلامی و حتی برخی کشورهای منطقه و جهان، ایران اسلامی را الگوی موفق خود در حکومت داری می‌دانند و این بواسطه مبانی اسلام ناب است که جمهوری اسلامی موفق عمل کرده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در پایان ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی دو مسجد در نیوزلند و به خاک و خون کشیده شدن مسلمانان، اظهار داشت: مدعیان دروغین مبارزه با تروریسم در جهان در خواب فرو رفته اند و این اعمال وحشیانه که از سوی برخی گروه‌های تروریستی با حمایت‌های برخی کشورهای استکباری و مرتجع در منطقه و جهان و با هدف اسلام هراسی صورت می‌گیرد که برخی رسانه‌های حامی آنان هم از انعکاس این کشتار وحشیانه جلوگیری می‌کنند و از اهداف رسانه‌ای خود غافل شده اند و این اقدامات قطعاً در اراده مسلمانان خللی ایجاد نخواهد کرد و توجه به اسلام ناب و معارف اهل بیت (ع) روز به روز در جهان بیشتر خواهد شد./مهر