دوشنبه 6 اسفند 1397-0:2 کد خبر:37475

باید باند زباله در مازندران منهدم شود

انعکاس شمال - عضو سابق شورای اسلامی شهر ساری در جلسه پیگیری مسائل پیشه رو کارخانه زباله سوز ساری که در صحن شورا برگزار شد گفت: باند زباله در مازندران باید منهدم شود.


به گزارش انعکاس، شمال سید محمد آقامیری با اشاره به اینکه از زمان برگزاری شورا تا کنون حدود ۲۰۰میلیارد تومان برای زباله در ساری هزینه شده است گفت : وضعیت زباله در استان بسیار حاد است ودرشان شهروندان ساروی نیست.
آقامیری روند ساخت ساختمان زباله سوز در ساری را طولانی دانست وافزود: ساری در ساخت کارخانه زباله سوز نسبت به تهران پیش گام بوده است اما کارخانه زباله سوز تهران به مدت چهار سال به بهره برداری رسیده است.
وی به پیشرفت ۹۲درصدی کارخانه زباله سوز نوشهر اشاره کردوگفت؛ پروژه مرکز استان با ۳۷ درصدپیشرفت  فیزیکی و آوردن ۷۰ درصد تجهیزات  بخاطر تعلل پیمانکار ابنیه و اعمال ماده ۴۸ متوقف شده است .
آقامیری با اشاره به اینکه زباله تهدید نیست وباید به فرصت تبدیل شود اظهار داشت : می توانیم با اجرای طرح نیروگاه  زباله سوز درمرکز استان در آمد پایدار ایجاد کنیم .
عضو سابق شورای شهر در پایان خواستار پیگیری مجددانه  مسئولین حاکمیتی و نظارتی و امنیتی وشهردار محترم بااعضای شورای شهر ساری برای ساخت هرچه سریعتر نیروگاه زباله سوز در مرکز استان شد .