دوشنبه 29 بهمن 1397-10:54 کد خبر:37446

راه‌اندازی 22 دفتر کانون بسیج ورزشکاران در مازندران


به گزارش انعکاس شمال،سیدجواد حسینیان  در دیدار جامعه بسیج ورزشکاران استان با آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: یک عملیات بزرگ فرهنگی طی پنج سال اخیر با تلاش مدیران انقلابی و جهادی بسیج ورزشکاران، مجموعه اداره‌کل ورزش و جوانان، هیات‌های ورزشی، پهلوانان، پیشکسوتان، قهرمانان، اصحاب رسانه و جامعه بزرگ ورزش در استان رقم خورده است.

وی از راه‌اندازی 22 دفتر کانون بسیج ورزشکاران در استان خبر داد و افزود: طی سال جاری تجلیل از مروجان اخلاق اسلامی در ورزش، اردوهای جهادی و راهیان نور برگزار شده است.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا با اشاره به برگزاری ده‌ها یادواره شهدای ورزشکار در استان، گفت: طی سال جاری یادواره‌های شهدای ورزشکار به‌صورت تخصصی و با حضور حداکثری جامعه ورزشکاران استان و با حضور سخنرانان مطرح کشوری برگزار شده است.

حسینیان بیان کرد: برگزاری مراسم گلریزان برای مردم مظلوم یمن، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان ورزشکار، حضور رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشور در استان، تجلیل از قهرمانان و پهلوانان استان و... از جمله برنامه‌های بسیج ورزشکاران مازندران در سال جاری بوده است.

 

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران مازندران در این دیدار از پهلوان آرین غلامی و سید مهران حسینی که در مسابقات بین‌المللی از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی سر باز زدند، با حضور آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران تجلیل کرد.

همچنین در این دیدار از سه کانون بسیج ورزشکاران بهشهر، تنکابن و آمل که در ترویج فرهنگ جهاد و شهادت و برگزاری یادواره‌های شهدای ورزشکار در سطح استان در سال 97 فعالیت اثرگذار داشتند، تجلیل به‌عمل آمده است./فارس