دوشنبه 15 بهمن 1397-12:45 کد خبر:37403

وزیر اقتصاد سخنران راهپیمایی 22 بهمن ساری است


به گزارش انعکاس شمال،حجت الاسلام یوسف یوسف پور روز دوشنبه در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در ساری افزود : امسال نیز مردم همیشه در صحنه استان مازندران در راهپیمایی 22 بهمن حضور پرشوری خواهند داشت و بار دیگر صفحه های تاریخ استان ورق می خورد.
وی ادامه داد: این بار هم مردم کشورمان جلوه ای دیگر از پشتیبانی هایشان از انقلاب را در راهپیمایی 22 بهمن امسال ترسیم می کنند تا دشمنان بدانند بعد از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، این انقلاب پابرجاتر خواهد بود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران همچنین با اشاره به اینکه مسیر راهپیمایی 22 بهمن امسال در ساری اندکی تغییر می کند، گفت: براساس تصمیم گیری های صورت گرفته مسیر راهپیمایی امسال از میدان ساعت به میدان امام خمینی است.
پیش از این راهپیمایی 22 بهمن در ساری از میدان شهید قاسمی به سمت مصلی و یا میدان شهدا به سمت میدان امام این شهر برگزار می شد.
** نمایش ویژه برنامه های چله انقلاب در راهپیمایی
وی همچنین گفت: با توجه به چهل سالگی انقلاب اسلامی ، برنامه های راهپیمایی 22 بهمن نیز حال و هوای چله انقلاب دارد که از آن جمله برپایی 40 ایستگاه صلواتی در سطح شهر ساری برای پذیرایی از شرکت کنندگان در راهپیمایی و رونمایی و توزیع کیک 40 متری است.
حجت الاسلام یوسف پور پرواز چهار هزار بادبادک، اجرای سرودهای انقلاب توسط 400 دانش آموز و اجرای برنامه های هنری توسط هنرمندان و حرکات نمایشی ورزشی توسط ورزشکاران را از جمله برنامه هایی عنوان کرد که در مراسم راهپیمایی 22 بهمن امسال در ساری برگزار می شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران درباره برگزاری راهپیمایی 22 بهمن در دیگر نقاط استان نیز گفت : با هماهنگی های صورت گرفته با نمایندگی های تبلیغات اسلامی در شهرستان ها، ساعت و مسیر حرکت طی روزهای آینده اعلام و اطلاع رسانی می شود./ایرنا