شنبه 21 مهر 1397-14:1 کد خبر:37287

امام جمعه ساری :

اسباب خجالت از شهدا را فراهم نمی کنیم

انعکاس شمال - نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری گفت: با تسلیم در مقابل زورگویان اسباب شرمندگی و خجالت از شهیدانمان را فرهم نمی کنیم.


آیت الله نورالله طبرسی در خطبه های نماز جمعه ساری افزود: دانش آموختگان مکتب عاشورا هرگز به آمریکا دست دوستی نداده و در مقابل مشکلات سر خم نخواهند کرد.

وی گفت: جمهوری اسلامی به رغم تهدیدها و تحریم های گوناگون در مقابله با آمریکا و همپیمانانش ضمن کسب پیروزی به اقتدار لازم دست یافت.

نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری افزود: برای تداوم نظام اسلامی در تمام کشورهای منطقه از قبیل عراق، سوریه، لبنان، یمن و غیره شهید دادیم و تحت هیچ شرایطی دچار سستی و رخوت نشدیم.

خطیب جمعه ساری گفت: همه ما در مقابل خون شهدا مسئولیت داریم و هرگز فریب روشنفکر نما ها را نمی خوریم.

طبرسی از گرانی، تورم و بیکاری به عنوان بزرگترین مشکلات کشور یاد کرد و افزود: با درایت، مدیریت جهادی و پیروی از رهبر معظم انقلاب بر این موشکلات فائق خواهیم آمد.

وی به بهره گیری از قابلیت جوانان تاکید کرد و گفت: بییش از 900 اقتصاددان ضمن صدور بیانیه برای حل مشکلات معیشتی اظهار آمادگی کردند.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه گرانی و تورم برای عموم شهروندان مشکل آفرین شده، افزود: مقاومت مردم مبارز و خداجو در جنگ تحمیلی هشت ساله به جهانیان نشان داد که هیچ یک از مشکلات نمی تواند به شکست و ذلتمان منجر شود.

طبرسی گفت: وجود رهبر معظم انقلاب اسلامی یک نعمت الهی است و ایشان در تمام مراحل امام گونه ایران اسلامی را از چنگال بیگانگان رهانید.

وی اضافه کرد: ایشان در راستای بهبود معیشت مرد قوای سه گانه و شورای عالی اقتصاد را مکلف کردند و مردم نیز باید با حمایت از مسئولان دلسوز و خدوم، دستیابی به اهداف عالیه را میسر کنند.ایرنا