چهارشنبه 21 شهريور 1397-9:43 کد خبر:37250

۳۰۰ مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی مازندران اعزام شدند

انعکاس شمال- مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: طرح سوگواره بصیرت عاشورایی از محل درآمد موقوفات منطبق و در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش اجرا می شود.


مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اعزام ۳۰۰ مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی مازندران خبر داد.

300 مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی مازندران اعزام شدند

به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت الاسلام ابراهیم حیدری جناسمی با تسلیت فرا رسیدن ماه محرم، ماه عزاداری و شهادت امام حسین (ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: این مبلغان وظیفه پاسخگویی به شبهات مردم، سخنرانی در مراسم‌ عزاداری و بصیرت‌افزایی را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه با آگاه‌سازی مردم و جلوگیری از ورود و ترویج بدعت‌ها به عزاداری‌‌ها و مجالس عزاداری امام حسین (ع)، ترویج فرهنگ و انتقال پیام عاشورا در جوار بقاع متبرکه، امامزادگان، حسینیه‌ها، تکایا و موقوفات را از اهداف اجرای طرح  بصیرت عاشورایی برشمرد.

حیدری گفت: برنامه لبیک یا حسین،حلی من العسل ویژه دانش آموزان ، شیرخوارگان حسینی، رهروان زینبی ویژه بانوان ، نماز ظهر عاشورا در قالب طرح سوگواره بصیرت عاشورایی تدوین شده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران افزود: طرح سوگواره بصیرت عاشورایی از محل درآمد موقوفات منطبق و در راستای اجرای امینانه نیات واقفان نیک اندیش اجرا می شود.

وی ز اعزام 300 مبلغ به مناطق مختلف شهری و روستایی استان همزمان با ماه محرم خبر داد و افزود: این مبلغان وظیفه پاسخگویی به شبهات مردم، سخنرانی در مراسم‌ عزاداری و بصیرت‌افزایی را بر عهده دارند.

وی گفت : طرح سوگواره بصیرت عاشورایی از 19 شهریور در سه مرحله دهه اول، دهه دوم و دهه سوم محرم با برنامه مختلف فرهنگی و مذهبی اجرا خواهد شد.