چهارشنبه 21 شهريور 1397-9:40 کد خبر:37249

از شوراها در سراسر کشور چه خبر؟!

انعکاس شمال- عضو شورای شهر گفت: برادرم نقش اول پرونده فساد مالی و اخلاقی را داشت و بنده او را تحویل دادم؛ قوه قضائیه گفت: ما خودمان متهم و مجرم عوامل فساد را دستگیر کردیم.


به گزارش انعکاس شمال، در آخرین اخبار پیرامون وضعیت شوراها در سراسر کشور نشان می دهد شهروندان دست به کار شدند آنهم درب ورودی ساختمان شورای شهر را تخته کردند.

 

ü    انحلال 8 شورا در سراسر کشور؛ انشاله روزی را شاهد خواهیم بود که همه شوراها منحل شوند.

 

ü    رسیدگی به فساد مالی و اخلاقی شوراها در دستور کار قوه قضائیه قرار گرفته است.

 

ü    ورود وزارت کشور و کمسیون شوراها به پرونده فساد شوراها در مازندران .

 

ü    عضو شورای شهر گفت: برادرم نقش اول پرونده فساد مالی و اخلاقی را داشت و بنده او را تحویل دادم؛ قوه قضائیه گفت: ما خودمان متهم و مجرم عوامل فساد را دستگیر کردیم.

 

ü    شهروندان بابلی از اینکه شورا آبرو و حرمت و اعتبار این شهر را نابود کرده خواستار انحلال شورا شدند...

 

ü    در حال حاضر پخش فیلم های اعضای شوراهای شهرها بازار ماهواره های آنسوی آب را کساد کرده است و همه به فیلم مستجهن داخلی آنهم با هنرمندی اعضای شوراها رو آورده اند!

 

ü    گفته می شود در جریان بازرسی های اخیر در یکی از شوراهای کشور هزینه ها شهرداری برای تیم های ورزشی حکایت از حیف و میل های مالی شهرداری توسط عوامل نمایندگان شوراها می باشد.

 

ü    شهرداری یکی از شهرها چند ماه است که حقوق کارگران را پرداخت نکرده اما همان شهرداری هزینه های سنگین مالی برای تیم های ورزشی و جذب بازیکنان و قهرمانان و پرداخت حق الزحمه روحانیونی که سرکار نیستند را متقبل می شود.

ü    چند شهردار در مازندران در نوبت برای پاسخگوی به پرونده های قضایی خود توسط سازمان بازرسی و قوه قضائیه هستندو چند تن از مدیران نیز به زودی در دادگاهها حاضر می شوند.

  

ü    گفته می شود سازمان بازرسی دستور داده از حضور مدیران غیر شهرداری ها در این دستگاه اجرایی جلوگیری به عمل آید اکثر مدیران که بدون مجوز به شهرداری ها تحمیل شده اند نماد فساد و فحشا هستند و بدبختی های شهرداری ها از روزگاری آغاز شده که پای این افراد به شهرداری باز شده است.

 

ü    برخی از اعضای شوراها طی چند دوره که عضو شوراها بوده اند حتی یکبار هم به سازمان های تابعه شهرداری ها سر نزده و علیرغم اینکه وظیفه نظارتی مستقیم دارند اما به دنبال منافع شخصی خود هستند.

 

ü    متأسفانه استانداران کشور و معاونین استانداری خبری از وضعیت شوراها و شهرداری ها ندارند و تنها مسئله که برای بسیاری از مدیران استان ها مشهود است سوء استفاده از ظرفیت های شهرداری ها برای جذب نیرو و تحمیل پیمانکاران سفارشی است و بس...

 

ü    98 درصد مدیران واحدها در شهرداری ها مسئولیت گرفته اند با سفارشات اعضای شوراها، فرمانداران و اعضای شوراها و نمایندگان مجلس بوده و در این مسئله اصل شایسته سالاری به هیچ عنوان رعایت نشده است.