جمعه 31 فروردين 1397-14:38 کد خبر:31810

نماینده ولی فقیه مازندران:

عدالت و رفاه در جامعه در گرو امنیت است

انعکاس شمال - نماینده ولی فقیه در استان در دیدار جانشین ناجا با وی، گفت: شهادت مرزبانان ناجا نشان دهنده وجود ایمان و اعتقادات دینی در نیروی انتظامی است .


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازپایگاه خبری پلیس، آیت الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان مازندران در دیدار سردار مومنی جانشین ناجا ، سردار میرفیضی فرمانده انتظامی استان و سرهنگ حسینی فرمانده دریابانی استان با وی ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد شعبانیه با اشاره به ماموریت های خطیر فرماندهی انتظامی استان در ایام مختلف سال از تلاش و زحمات سردار میرفیضی و مجموعه این فرماندهی قدردانی کرد .

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به وضعیت استان مازندران،مشکلات وجالش های پیش رو از جمله موضوع ترافیک ،حضور گسترده مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور در این استان و موضوع دریا، مشکلات بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی را از مهمترین موضوعات استانی برشمرد و گفت: برای حل این مشکلات باید بودجه ملی به این استان اختصاص یابد .

آیت الله طبرسی با اشاره به سخنان امام صادق (ع) در خصوص نیازمندی های مردم یک جامعه که امنیت، عدالت و رفاه، گفت:عدالت و رفاه در جامعه در گرو امنیت است که شما عزیزان حافظان و تامین کننده امنیت در جامعه هستید .

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر تجهیز و تقویت نیروی انتظامی در کشور، امنیت را نعمتی بزرگ دانست که نیروی انتظامی به عنوان تامین کننده آن نقش به سزایی دارد .

وی شهادت مرزبانان ناجا و دفاع جانانه مرزبانان از مرزها را نشان دهنده وجود ایمان، باور و اعتقادات دینی در نیروی انتظامی دانست و افزود: شهدای نیروی انتظامی و مرزبامی با ایثار و ازخودگذشتگی اجازه تعرض اشرار و دشمانان را به خاک میهن اسلامی هرگز نخواهند داد .

ایت الله طبرسی از مردم مازندران به عنوان مردمانی ولایت مدار، دیندار وشهید پرور یاد کرد و افزود: این مردم در طول 40 سال انقلاب همواره پشتیبان رهبری، نظام و امنیت بوده اند .

سردارمومنی نیز در این نشست ضمن تبریک اعیاد شعبانیه هدف از سفر به استان مازندران را نظارت ستادی از فرماندهی انتظامی استان اعلام کرد و به تشریح اولویت برنامه ها و طرح های نیروی انتظامی در سال 97 پرداخت .

وی گفت: حمایت از کالای ایرانی، مقابله با قاچاق کالا، کنترل مرزها برای تحقق شعار سال و رونق کسب و کار درجامعه از جمله اولویت های پلیس است .

جانشین ناجا موضوع امنیت اخلاقی و اجتماعی را از دیگر اولویت های نیروی انتظامی در سال جاری برشمرد و گفت: راهکارهای اجتماعی و فرهنگی و توجه خانواده ها، نقش مهمی در ارتقاء امنیت اجتماعی در جامعه دارد .

مومنی یکی دیگر از اولویت های نیروی انتظامی در سال جدید را کنترل فضای مجازی برشمرد و تقویت پلیس فتا را از دیگر اولویت های ناجا در مقابله با جرایم سایبری در کشور اعلام کرد .