دوشنبه 21 اسفند 1396-10:25 کد خبر:30732

آموزش و پرورش مازندران نسبت به تعطیلی زودهنگام مدارس هشدار داد

 انعکاس شمال -  معاون آموزش و پرورش استان مازندارن با تاکید بر این که تمامی مدارس استان تا 28 اسفند باز است ، هشدار داد : با مدیرانی که به صورت خودسرانه مدارس را زود تر از موعد تعطیل کنند ، برخورد جدی می شود .


 به گزارش انعکاس شمال،اسفندیار نظری  گفت : تمامی چهار هزار مدرسه استان مازندران در هر 2 نوبت صبح و بعد از شهر باید تا روز 28 اسفند باز و فعال و دانش آموزان و معلمان و دیگر مسئولان مدارس باید در مدرسه حاضر باشند .

وی افزود : خانواده ها و کادر آموزش و پرورش به شایعات در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی اعتنایی نکنند و به صورت خود خواسته منجر به تعطیلی مدارس نشوند .

معاون آموزش و پرورش مازندران گفت : علاوه بر این که با مدیران یا دیگر اعضای مدارس که خود خواسته و خود رای دست به تعطیلی مدارس بزنند برخورد جدی خواهد شد و طبق قانون توبیخ می شوند ، برای دانش اموزآنی که تا پایان روز کاری در کلاس حاضر نشوند ، غیبت محسوب شده و والدینشان به مدرسه فرا خوانده می شوند .

او افزود : پس از تعطیلی نوروزی هم مدارس از روز سه شنبه 14 فروردین باز خواهد بود و دانش آموزان و معلمان باید در کلاس حاضر شوند .

نظری در باره میزبانی بعضی از مدارس مازندران از مسافران نوروزی هم گفت که تصمیم در باره این دسته از مدارس به اطلاع مدیران آن خواهد رسید.

استان مازندران دارای 530 هزار دانش آموز است که در چهار هزار مدرسه با بیش از 21 هزار کلاس درس در حال تحصیل هستند .