دوشنبه 20 آذر 1396-7:39 کد خبر:28438

۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در مازندران کشف شد

انعکاس شمال- فرمانده انتظامی مازندران گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال، پلیس برای مقابله با این پدیده شوم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و با عوامل قاچاق برابر قانون برخورد خواهد کرد.


فرمانده انتظامی مازندران از کشف سه میلیارد و ۲۲ میلیون ریالی انواع کالای قاچاق در طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا طی ۴۸ ساعت گذشته در سطح استان خبر داد.

به گزارش انعکاس شمال به نقل از پایگاه خبری پلیس مازندران، سردار سیدمحمود میرفیضی اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اولویت کالاهای گمرکی، دخانی و ترانزیتی و در راستای طرح تشدید و مقابله با قاچاق کالا و ارز با عنایت به فرامین مقام معظم رهبری و تاکید معظم له در برخورد جدی و عمیق با باندها و شبکه‌های عمده قاچاق، طرح سراسری مقابله با قاچاق کالا طی 48 ساعت گذشته در سطح استان به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با همکاری دیگر عوامل انتظامی در سطح استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با شناسایی و دستگیری عوامل تهیه وتوزیع کالای قاچاق در بازرسی از محل دپوی کالای قاچاق موفق شدند، بیش از 72 هزار نخ سیگار قاچاق را به همراه 88 بسته تنباکو، دو هزار دارو و مکمل‌های نیروزای انسانی غیرمجاز، 827 عدد دستگاه تصفیه آب، سه دستگاه موتورسیکلت سنگین،15 تن چوب آلات جنگلی قاچاق و انواع خوراکی و نوشیدنی‌های غیرمجاز کشف کنند.

میرفیضی، ارزش ریالی کشفیات کالای قاچاق را سه میلیارد و 22 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: 9 دستگاه خودرو توقیف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اینکه پدیده شوم قاچاق ضربه مهلکی به اقتصاد کشور است، افزود: در راستای منویات مقام معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال، پلیس برای مقابله با این پدیده شوم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد و با عوامل قاچاق برابر قانون برخورد خواهد کرد.