سه شنبه 11 مهر 1396-9:44 کد خبر:28136

شهدای مدافع حرم فارع التحصیلان دانشگاه کربلا هستند


مسئول بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه امام حسین (ع) رئیس دانشگاه کربلا است گفت: شهدای مدافع حرم نیز فارغ التحصیلان این دانشگاه هستند.

به گزارش انعکاس شمال، شهرام نوری در نشست با مسئولان بسیج دانشجویی مازندران با بیان اینکه واقعه عاشورا درس بزرگی برای همهٔ جوانان مسلمان و انقلابی است، اظهار کرد: فارغ التحصیلان دانشگاه کربلا همان شهدایی هستند که در هشت سال دفاع مقدس و اکنون در دفاع از حرم درس‌های یاد گرفته را پس می‌دهند تا به دنیا بفهمانند دانشجویان مکتب حسینی در راه انقلاب خمینی جان و زندگی خود را فدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: امام حسین (ع) رئیس دانشگاه کربلا است و نام آوران عاشورا استادان این دانشگاه هستند.

نوری با بیان اینکه هر استاد این دانشگاه درسی را به بشیّرت می‌آموزد، اظهار کرد: واحدهای درسی این دانشگاه، ایثار، ظلم ستیزی، امر به معروف، نماز، حق طلبی و احیای دین خدا است.

نوری در ادامه تاکید کرد: دانشجویان دانشگاه‌های مازندران با تاسی از استادان مکتب عاشور برای حفظ انقلابی که امتداد کربلا است وارد میدان شده و در برابر جنگ فرهنگی دشمنان اسلام قد علم کرده‌اند.

مسئول بسیج دانشجویی مازندران امر به معروف و احیای نماز را مهم‌ترین هدف امام حسین (ع) در روز عاشورا دانست و تصریح کرد: دانشجویان مازندران به تاسی از واقعه عاشورا و همزمانی با شروع هفته دفاع مقدس، برنامه‌های متنوعی را در دستور کار قرار دادند تا بتوانند از فرصت موجود بهترین استفاده را برای جذب دانشجویان و روشنگری شبهه‌های دشمنان از دفاع مقدس ببرند.