چهارشنبه 31 خرداد 1396-13:20 کد خبر:27944

پیام مشترک نماینده ولی فقیه واستاندار مازندران به مناسبت روز قدس

انعکاس شمال - استاندارونماینده ولی فقیه درمازندران از مردم این خطه شمال کشوربرای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس ( جمعه 2 تیرماه) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کردند.


به گزارش  انعکاس شمال، در بیانیه ربیع فلاح جلودار وآیت الله نورااله طبرسی آمده است: روز قدس، نماد حریت، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی و تجلی فریادهای آزادی خواهانه و عدالت طلبانه مظلومان در برابر غاصبان، زورگویان و متجاوزان است.

در این بیانیه نوشته شد:روز قدس، میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) و بیانگر اعتقاد به ضرورت وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان در برابر زورگویان است که الحمدلله به برکت نفس مخلصانه امام (ره) این روز جهانی شد و به روزی برای آزادی خواهی و جنبش و بیدار باش برای مسلمانان جهان تبدیل شود.

این بیانیه می نویسد :اکنون که رژیم غاصب صهیونیستی، اربابان و ایادی آنان، آتش جنگ و ستیز را در منطقه تیز تر کرده و در سرزمین های اسلامی بدست مزدوران تربیت شده خود از جمله داعشی ها و تکفیری ها اقدام به خشونت و ترور می نمایند.

استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران در این بیانیه نوشتند: صهیونیست ها در تلاشند تا با نیرنگ های شیطانی خود در برنامه ریزی برای یهودی سازی کامل قدس و نابودی هویت تاریخی و تمدنی قدس شریف، شهرک‏سازی، یورش به مسجدالاقصی و هتک حرمت ساحت مقدس آن ، ملت مظلوم فلسطین را از خط پایدار مقاومت بازدارند و با خیال خام خود در اندیشه تداوم خط ترور در منطقه هستند.

در این بیانیه تاکید شد : مسلمین با همدلی و خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت‌طلبی و حق طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت، انسجام و اتحاد خویش را به رخ استکبار جهانی بکشند تا ان شاء الله در آینده نزدیک شاهد درخشش ستاره و طلوع صبح امید در سرزمین فلسطین و محو و نابودی زائده دروغین و جعلی صهیونیستی از صحنه جغرافیا باشیم.

درپایان این بیانیه ضمن آرزوی قبولی طاعات روزه داران مازنی از آنها خواسته شد تا همانند سنوات گذشته در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور گسترده داشته باشند.

راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با سراسر کشور در مازندران ساعت 10.30 صبح روز جمعه 2 تیرماه در 63 شهر و روستای این استان برگزار می شود.

راهپیمایی روز جهانی قدس در ساری مرکز مازندران نیز ساعت 10.30 دقیقه صبح روز جمعه از مقابل خیابان شهید قاسمی( روبروی ساختمان عمارت شهرداری) شروع و در مصلی امام خمینی (ره) خاتمه خواهد یافت.ایرنا