دوشنبه 28 فروردين 1396-18:52 کد خبر:27781

سید مسعود مدینه عضو شورای اسلامی شهر ساری:

رضایتمندی شهروندان تکیه گاهی برای مدیریت شهری است

اختصاصی انعکاس شمال - سید مسعود مدینه عضو شورای اسلامی شهر ساری رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای مدیریت شهری دانست و گفت: باید با کمک مردم فهیم و اعضای شورای شهر و شهرداری راه هاي توسعه اي ساری را با تعامل و همدلي هموار سازيم.


به گزارش انعکاس شمال، سید مسعود مدینه عضو شورای اسلامی شهر ساری در گفتگویی اختصاصی با  خبرنگار ما گفت: شهر متعلق به مردم است و همین امر شهروندان را موظف به مشارکت و همکاری برای داشتن شهری سالم و زیبا می کند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری در خصوص کاهش و صرفه جویی هزینه ها در شهراظهارداشت: صرفه جویی در هزینه ها بهترین درآمد برای مدیریت شهری به حساب می آیدو باید فرهنگسازی در این زمینه مورد اولویت مسئولان شهری قرار بگیرد .

وی گفت: کاهش هزینه ها در ساختار شهرداری و جلوگیری از دوباره کاری نقش بسزایی در ارائه خدمات بهینه و مدیریت هزنیه ها دارد و تحقق این رویکرد خدمت رسانی به شهر و شهروندان تلقی می شود .

مدینه شهر و شهروند را مکمل یکدیگر دانست و خاطر نشان کرد: نحوه ارتباط بین شهرو شهروند از موارد مهم و اساسی مرتبط با فرهنگ شهروندی و شهرنشینی است و اقدامات شهرداري نیز درراستای ترویج فرهنگ همچنین ایجاد فرصت تعامل و نقش آفرینی شهروندان اجرایی می شود.

عضو شورای اسلامی شهر ساری در بخش دیگری از این گفتگوبا بیان این مطلب که تسریع در اجرای پروژه های فرهنگی- عمرانی، بهبود محیط شهری و بهبود در امور و مرور و ترافیک شهری بیشترین دغدغه شورا و کمیسینون ها دردوره چهارم شورا بوده  اظهار داشت: بر همین اساس، تکمیل پروژه های نیمه تمام، توجه ویژه به احداث و تجهیز مراکز فرهنگی- ورزشی و مذهبی توجه به سرانه فضای سبز در مناطق شهرداری، رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار و توجه به زیباسازی شهر و افزایش نشاط شهروندی از اولویت های شوراو شهرداری بوده است.

وي رضایتمندی شهروندان را سرمایه و تکیه گاهی برای مدیریت شهری دانست و گفت: باید با کمک مردم فهیم و اعضای شورای شهر و شهرداری راه هاي توسعه اي ساری را با تعامل و همدلي هموار سازيم.

عضو شورای اسلامی شهر ساری درپایان با اشاره به انتخابات پیش‌رو و این‌که عده‌ای درصدد تخریب این شورا هستند، افزود: برگزاری انتخابات باید در چارچوب قانون و مرجع رسیدگی به آن هیئت های چهارگانه است تا انتخاباتی آزاد و آرام در شهرها برگزار شود.

به گزارش هارش خبر، سيد مسعود مدينه متولد ۱۳۶۰ داراي مدرك تحصيلي مهندسي عمران و فوق ليسانس برنامه ريزي شهري و بهره وري مستقيم مي باشد او علاوه بر تدريس در دانشگاه ،رياست كميسيون مجريان سازمان نظام مهندسي مازندران را نيز بر عهده دارد و مشاور رئيس اين سازمان  نیزهست مدينه در فعاليت هاي حرفه اي خود فرد موفقي بوده به گونه اي كه به عنوان پيمانكار نمونه نهادهاي اجرايي استان وكار آفرين نمونه كشور معرفي شد . سيد مسعود مدينه در انتخابات چهارمين دوره شوراي اسلامی شهر ساري پاي در اين رقابت گذاشت كه با اقبال مردمي مواجه شد و با كسب ۱۹ هزار و ۷۱۶ راي به عنوان منتخب دوم مردم ساري در جمع ۱۳ عضو اصلي اين شورا قرار گرفت.