يکشنبه 27 فروردين 1396-19:10 کد خبر:27776

مهندس زلیکانی :

مسئولان باید در حوزه های مختلف به مردم پاسخگو باشند

انعکاس شمال - مهندس زلیکانی عضو شورای شهر ساری در دیدارجمعی از بانوان خیابان مازیار گفت: مسئولین باید در حوزه های مختلف به مردم پاسخگو باشندو برای مردم درباره عملکرد خودشان شفاف سازی کنند.


به گزارش انعکاس شمال ، مهندس علی اکبر زلیکانی عضو شورای اسلامی شهر ساری  در جمع بانوان خیابان مازیار با اشاره به عملکرد خوب وچشمگیر شورای چهارم اظهار داشت : میزان رضایتمندی مردم از عملکرد مدیریت شهری بیشتر از آن چیزی است که ما انتظار آن را داشته ایم .

وی با اشاره به ایتکه فضای شهری مناسب آرامش روحی و جسمی به همراه داردگفت: این حق مردم ساری  است که از یک فضای خوب ومناسبی بهره مند شوند.

زلیکانی با اشاره به افزایش بودجه درپایان سال 95خاطر نشان کرد: ما درابتدای شورای چهارم 80میلیارد تومان بودجه در اختیار داشته ایم  واما امروز شاهد افزایش بودجه چند صد درصدی در پایان این دوره هستیم .

عضو شورای اسلامی شهر ساری درادامه با بیان اینکه بسیاری ازمسئولین زیر بار بیکاری نمی روند اظهارداشت : با توجه به اینکه رسیدگی و رفع معضل بیکاری وظیفه مدیرت شهری نیست و دیگر دستگاه ها و دولت ومجلس باید پیگیرآن  باشند ولی ما با تغییر رویکرد پروژه ها و اولویت ها توانستیم کارهای مهمی در شهر انجام دهیم.و تنها دستگاه اجرایی که در این چند سال خوب کار کرده و مردم از آن مجموعه رضایت دارند شهرداری است.

وی  با اشاره به اینکه شفاف سازی  مردم را نسبت به عملکرد مدیران آگاه می سازد گفت : مسئولان باید در حوزه های مختلف به مردم پاسخگو باشندو برای مردم درباره عملکرد خودشان شفاف سازی کنند.

عضو شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به ملاقات های مردم با مسئولان اظهارداشت : مسئولان از طریق ملاقات های مردمی و حضور در متن جامعه می توانند مشکلات را شناسایی وپیگیری کنند.

زلیکانی در پایان گفت : پل کابلی داراب یکی ازپروژه های مدیریت شهری است  که پس از پیروزی انقلاب در ساری اجرا گردیده است و از افتخارات شهر ساری محسوب می گردد.