جمعه 25 فروردين 1396-12:14 کد خبر:27770

حسن خیریانپور:

اولین گام های مازندران برای تولید و اشتغال در سال 1396

انعکاس شمال - حسن خیریانپورگفت: ایجاد راهکارهای برون رفت از مشکلات اقتصادی واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه فعال و منفعل استان از دیگر دستاوردهای مهم این نشست سه روزه اقتصادی است.


به گزارش انعکاس شمال ، حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری با حضور در مجتمع آموزشی تفریحی نفت محمودآباد ، ضمن بیان این مطلب که یکی از اهداف میزبانی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، معرفی پتانسیل های بالفعل و بالقوه استان در حوزه سرمایه گذاری داخلی و خارجی می باشد گفت:  ایجاد راهکارهای برون رفت از مشکلات اقتصادی  واحدهای تولیدی و صنعتی نیمه فعال و منفعل استان از دیگر دستاوردهای مهم این نشست سه روزه اقتصادی است.
وی در خصوص برنامه های اولین روز حضور نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: دیدار و تجلیل از خانواده معزز یکی از شهدای شهرستان محمود آباد در دستور کار نخستین روز حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرار گرفت. در این دیدار مطالبات عمومی مردمی مبنی بر ساماندهی گلزار شهدا و احداث سالن ورزشی از لسان خانواده معظم شهید مورد استماع نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی همراه در این دیدار واقع شد و فی المجلس دستورات لازم جهت پیگیری موضوع صادر گردید. 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای بازدید از شهرک صنعتی تشبندان ابراز امیدواری کرد : به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری ، گام های اساسی در استان برای تحرک بخشی به افزایش تولید و فعالیت بیش از پیش واحدهای تولیدی استان برداشته شود تا شاهد پویایی و ارتقای شاخص های اشتعال در استان باشیم.