چهارشنبه 31 شهريور 1395-9:13 کد خبر:20393

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:

نقدهای جشنواره تئاتر مازندران بررسی شود

انعکاس شمال - جاودانی گفت: از آنجا که هیچ  فعالیتی نمی تواند بدون نقص  باشد پیشنهاد می شود به نقدهای این جشنواره توجه و اگر نقدهایی در رسانه‌ها صورت می گیرد مطالعه شود.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: پیشنهاد می شود به نقدهای جشنواره تئاتر مازندران توجه و اگر نقدهایی در رسانه‌ها صورت می گیرد مطالعه شود.

به گزارش انعکاس شمال به نقل از ایسنا مازندران، احد جاودانی در اختتامیه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان مازندران در ساری گفت: دولت به هنرمندان اعتماد دارد  و همه هنرمندان 14 گروه و گروه های منتخب و دست اندرکاران و داوران تلاش های بسیاری در این جشنواره متحمل شدند.

وی افزود: در سال جاری جشنواره به انجمن نمایش واگذار شد و برگزاری این نمایش بسیار خوب و زیبا بود از این رو امیدوار شدم جشنواره فیلم کوتاه وارش را نیز به هنرمندان سینما واگذار کنیم.

جاودانی با اشاره به اینکه  از آنجا که هیچ  فعالیتی نمی تواند بدون نقص  باشد پیشنهاد می شود به نقدهای این جشنواره توجه و اگر نقدهایی در رسانه‌ها صورت می گیرد مطالعه شود، عنوان کرد: نقدها را به صورت جزوه درآورید و مستندسازی کنید که بسیار پسندیده است و موجب می شود تا در سال های آینده جشنواره بدون نقص برگزار شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته برگزاری جشنواره تا 70 درصد در اختیار انجمن نمایش بود، افزود: از سال آینده نیز جشنواره تئاتر به هنرمندان واگذار می شود.

به گزارش ایسنا، در ابتدای این مراسم میثم زندی دبیر 28 امین جشنواره تئاتر استان مازندران گفت: از اینکه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اجرای این پروژه را به صاحبانش سپردند اقدامی مناسب و خوب بود.

وی افزود: در این دوره از جشنواره  از 14 اثر در مرحله اول داوری پنج اثر و از بین 5 اثر یک اثر را به مرحله نهایی راه پیدا کرد.

دبیر 28 امین جشنواره تئاتر استان مازندران با بیان اینکه اخلاق و صداقت در فعالیت های تئاتر مهم و موجب توسعه استان می‌شود، اظهار کرد: باید برنامه‌ مشخصی برای رونق تئاتر استان تدوین شود و با کار و همت جمعی  تلاش کنیم این حوزه به جایگاه اصلی خود برسد.