يکشنبه 28 شهريور 1395-19:37 کد خبر:20378

فرماندار سیمرغ مطرح کرد:

ساماندهی نیروی انسانی کارآمد در جامعه افزایش بهره وری و کاهش هزینه ها را به دنبال دارد

انعکاس شمال - اجرای این طرح درمدارس سبب برانگیختگی وایجاد نشاط درمعلمان ودانش آموزان خواهد شد که می تواند زمینه رابرای تعالی وپیشرفت فراهم سازد


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان سیمرغ : یداله پور فرماندار این شهرستان که درجمع اعضا شورای آموزش وپرورش اظهار داشت: مدارس یکی از ارکان مهم در ایجاد تغییر ، تحول و پیشرفت است.


 وی در ادامه گفت : امروز ما باید در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری به ویژه در خصوص اقتصاد مقاومتی و نیز در جنگ تمام عیاراقتصادی ،‌جنگ رسانه ای و فرهنگی هوشمندانه به مقابله با دشمن بپردازیم و مدیران مدارس در این مسیر نقش بسیار پر رنگی دارند .وی افزودند : همه ی ما باید در راستای گسترش فرهنگ تعلیم و تربیت و برطرف نمودن موانع موجود در این راه ،‌مدیریت جهادی را درپیش بگیریم ، ودرواقع قدم برداشتن در این عرصه نوعی جهاد اکبر می باشد .


فرماندار شهرستان سیمرغ  در ادامه تصریح کرد:اجرای ساماندهی نیروی انسانی علاوه بر ثمرات مادی واقتصادی برای فرهنگیان ، این باور را در مدیران تثبیت خواهد کرد که با مدیریت منابع وارتقای بهره وری می توان کشور را با کیفیت بهتر وهزینه کمتر مدیریت نمود ودرتوسعه همه جانبه سهیم بود.


 یداله پور درادامه متذکر شد: دشمنان  تلاش می کنند نظام را از درون از لحاظ فکری ، فرهنگی ،‌افزایش شکاف طبقاتی ، اعتقادی و دینی تضعیف نمایند وماباید دراین راه با آگاهی بخشی وبرنامه ریزی مدون مانع انها در  دستیابی به اهداف مورد نظر انها شویم .


فرماندار شهرستان سیمرغ در ادامه تصریح کرد: برای مقابله با انحرافات اخلاقی که ازحیله های دشمنان نظام است باید دانش آموزان رابه تعالیم اسلامی آشنا کنیم وتاکید داشت: باید تمام ادارات بویژه آموزش وپرورش وسازمان تبلیغات اسلامی تلاش نمایند تا نسبت به شناسایی واعزام روحانیون به مدرسه اقدام عملی نمایند چراکه معتقدیم هزینه برای نماز یک سرمایه گذاری معنوی است.


 یداله پور در ادامه اشاره ای هم به اجرای هدفمند پروژه مهر درمدارس داشتند وعنوان کرد: اجرای این طرح درمدارس سبب برانگیختگی وایجاد نشاط درمعلمان ودانش آموزان خواهد شد که می تواند زمینه رابرای تعالی وپیشرفت فراهم سازد . انتظار مااین است که تمامی دستگاه ها درتحقق این هدف به آموزش وپرورش مشاوره فکری ومالی دهند تا اول مهری متفاوت داشته باشیم چراکه در تحقق سیاست های دولت ، آموزش وپرورش رکن اصلی ونقش اساسی در توسعه پایدار دارد. / ارسال گزارش سامره عبدی /