دوشنبه 28 تير 1395-15:59 کد خبر:19216

احداث همزمان سه پارك در منطقه سه مركز مازندران

 مهدي عبوري شهردار ساري بيش از سه ساعت از جاي جاي شهر و برخي از پروژه هاي عمراني بازديد كرد و در چند مورد نيز كه در حلقه شهروندان قرار گرفت طي گفت و گوي صميمانه اي به پرسش ها و درخواست هاي آنها پاسخ داد.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازمركز امور رسانه شهرداري ساري در اين بازديدها كه معاون فني و عمراني،مشاور ويژه و شهرداران مناطق دو و سه عبوري را همراهي مي كردند شهردار مركز استان پس از بازديد از پروژه هايي چون زير گذر پل گردن،احداث كانال هاي هدايت آبهاي سطحي،آسفالت و لكه گيري معابر و پياده رو سازي بر توجه هر چه بيشتر به كيفيت و مديريت زمان پروژه ها تاكيد كرد.

وي آنگاه با بازديد از محلات مختلف بلوار كشاورز،شهيدان محراب،صالح،لساني و انتهاي شهرك سپاه دستور احداث سه پارك محله را صادر كرد كه يكي از آنها ۷ هزار متر مربع مساحت دارد.

شهردار ساري آنگاه با ابراز نارضايتي بخاطر دپو زباله در يكي از اين محلات تاكيد كرد از اين اقدام خود داري شده و در اسرع وقت مكاني خارج از شهر به دپو موقت زباله اختصاص يابد.

وي سپس تكميل و مناسب سازي برخي از پروژه ها را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان كرد :هر پروژه اي كه به اتمام رسيد به سرعت مناسب سازي شود تا ساكنان آن حوالي دچار مشگل آمد و شد نشوند.

وي همچنين پوشش كانال هاي روباز را در كوتاه ترين زمان ممكن خواستار شد و گفت:تمام اقدامات شهرداري براي رفاه شهروندان است پس نبايد تكميل سريع و مناسب سازي آنها مورد غفلت قرار گيرد.

اين گزارش حاكي است برغم گرمي هوا در اين بازديد سه ساعته بارها مردم محلات مختلف با ديدن شهردار گرد او حلقه زده و با تقدير از خدمات بي وقفه شهردار و شهرداري نسبت به وي ابراز احساسات مي كردند در چند مورد كه مردم درخواست هايي خارج از وظايف شهرداري مطرح كردند دكتر عبوري در يك فضاي گرم و صميمانه تاكيد كرد كه آنچه مطالبه مي كنند حق آنها مي باشد اما چون به دستگاههاي ديگري ارتباط دارد انجام آنها براي شهرداري مقدور نيست وي اين توضيح را نيز داد كه شهرداري ساري بخاطر آسايش شهروندان و عمران شهر بسياري از امور ديگر دستگاهها را انجام داده است اما برخي اقدامات بايد توسط دستگاه مربوطه انجام شود كه در اين گونه موارد شهرداري با رايزني و نامه نگاري دستگاهها را ملزم مي كند سريع تر اقدام كنند.

شايان گفتن است مسعود مدينه عضو شوراي شهر ساري نيز در اين بازديدها حضور داشت.