چهارشنبه 29 ارديبهشت 1395-13:0 کد خبر:18897

رییس سازمان ورزش بسیج کشور:

فعالیت 120 پایگاه استعدادیابی ورزشی در کشور

انعکاس شمال - رییس سازمان ورزش بسیج کشوردر همایش سازمان های بسیج ورزشکاران در بابلسرگفت : 120پایگاه استعدادیابی ورزشی در کشور فعال است.


به گزارشانعکاس شمال، رییس سازمان ورزش بسیج کشور در همایش سازمان های بسیج ورزشکاران در بابلسر با اشاره به شناسایی6 هزار نونهال در 120 پایگاه استعدادیابی کشور و راهیابی 70 نفر به تیمهای ملی، تقویت ورزش قهرمانی در سطح پایه و افزایش شمار پایگاهها به رقم 460 را از مهمترین برنامه های این سازمان برشمرد.

سردار یزدانی همچنین با اشاره به ضرورت توجه به ورزش همگانی برای سلامت جامعه از توسعه زیرساخت‌های ورزشی به ویژه ورزشهای ساحلی در برنامه پنج ساله ششم این سازمان خبر داد.

وی ایجاد مجموعه های فرهنگی ورزشی در استانهای ساحلی کشور ، ساخت 3 هزار سالن ورزشی در مدت 5 سال و نیز تربیت 15 هزار مربی و مدیر متخصص برای اداره سالن های ورزشی بسیج را از اقدامات انجام شده این سازمان اعلام کرد.

رییس سازمان بسیج ورزشکاران هم در این همایش ، کرمانشاه ، اصفهان و مازندران را سه استان برتر در زمینه فعالیت های ورزشی بسیج اعلام کرد و گفت : این استانها در زمینه برگزاری یادواره شهدا، جذب حداکثری بسیجیان ورزشکار و تشکیل حلقه های صالحین و فعالیت های ابلاغی موفق عمل کردند.

سردار آذرنوش با بیان اینکه تاکنون 220 هزار نفر جذب سازمان بسیج ورزشکاران شدند از افزایش 10 درصدی بودجه امسال این سازمان خبر داد.

به گفته وی نخستین یادواره 60 شهید ورزشکار مدافع حرم 17 استان کشور نیز چهارم خرداد ماه در سالن اجتماعات شیخ صدوق حرم عبدالعظیم حسنی تهران برگزار می شود.

دیشب همچنین رییس سازمان ورزش بسیج کشور ، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران و جمعی از مسولان استانی با خانواده شهدای مدافع حرم بابلسر شهیدان سید جلال حبیب اله پور، علیرضا بریری و عبدالصالح زارع دیدار کردند.

همایش سازمان های بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی سپاه و کارگاه بررسی و تبیین برنامه های امسال سازمان بسیج با شرکت استانهای خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، گلستان ، مازندران ، گیلان ، سمنان ، تهران بزرگ و البرز امروز در بابلسر به پایان می رسد.

منبع:باشگاه خبرنگاران