يکشنبه 23 اسفند 1394-14:39 کد خبر:18209

رئیس پلیس راهور مازندران در دیدار با خانواده شهدا:

هویت انقلاب مرهون فداکاری شهداست

انعکاس شمال - رئیس پلیس راهوراستان مازندران در دیدار با خانواده شهدا گفت: موجودیت انقلاب اسلامی مدیون فداکاری‌های شهدا و خانواده‌های آنهاست.


به گزارش انعکاس شمال ، رئیس پلیس راهورمازندران به منظور تجلیل از خانواده معظم شهدا، از خانواده شهید موسی احمدی دیدار و آنان را مورد تفقد و دلجویی قرار دادند.
وی در این دیدار با اشاره به رشادت‌ها و دلاوری‌های شهدا در هشت سال دفاع مقدس بر ادامه راه امام و شهدا تاکید کرد. 
باقری خاطرنشان کرد: مکتب اسلام با قوتی که امام (ره) به آن داد و پیرو آن پشتیبانی مردم به ویژه خانواده شهدا، این مملکت به درجه و مقامی رسیده که هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند فکر غلبه بر این خاک را داشته باشد و این مدیون خون شهداست و افتخار می‌کنیم که در سایه این عزیزان راهشان را تا آخر ادامه دهیم.
رئیس پلیس راهورمازندران با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در که شهدا چشم و چراغ این کشورند و افتخار ما این است که خدمتگزار شهدا و خانواده‌های آنها هستیم گفت: خانواده شهدا بزرگترین سرمایه این نظام هستند زیرا عزیزترین فرد خود، پاره‌ای از وجود خود را در راه خدا بخشیدند.
باقری با بیان این مطلب که پدران و مادران شاهد ما در پرورش بزرگمردانی همچون شهدا نقش بسیارمهمی را برعهده داشتند گفت: شهدا برای حفظ و حراست از میهن اسلامی خون خود را فدا کردند و امروز امنیت حاصل شده و آبادنی کشور را مدیون شهدا هستیم که باید مورد توجه قرار گیرد.
در پایان با اهدا لوح تقدیر ازخانواده شهید موسی احمدی تجلیل شد.

به گزارش انعکاس شمال، شهید موسی احمدی در سال 1366درمنطقه مهاباد به درجه رفیع شهادت نائل گردید.