شنبه 15 اسفند 1394-17:18 کد خبر:18098

معاون فرماندار ساری:

اعزام نوجوانان و جوانان به اردوهای راهیان نور در اولویت قرار گیرد

انعکاس شمال - معاون فرماندار ساری گفت: دشمن به دنبال تسخیر افکار نوجوانان و جوانان ما است و برگزاری اردوهای راهیان نور، اقدامی در مقابله با خط حمله دشمن به افکار نسل جدید است.

به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی فرمانداری ساری، اسماعیل حسن‌زاده در جلسه ستاد راهیان نور اظهار کرد:‌ برگزاری اردوهای راهیان نور، اقدام فرهنگی مهمی در زمینه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی دلاورمردان این سرزمین به جوانان و نوجوانان است.

وی با بیان اینکه اعزام نوجوانان و جوانان به اردوهای راهیان نور در اولویت قرار گیرد، افزود: دشمن به دنبال تسخیر افکار نوجوانان و جوانان ما است و برگزاری اردوهای راهیان نور، اقدامی در مقابله با خط حمله دشمن به افکار نسل جدید است.

معاون سیاسی امنیتی فرماندار ساری در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از حضور پرشور مردم در انتخابات هفتم اسفند، گفت:‌حضور پرشور مردم در انتخابات هفت اسفند، برگ زرین دیگری بر تاریخ این کشور بود.

این مسئول با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری با بیانات مدبرانه، زمینه حضور پرشور مردم را فراهم کردند، تصریح کرد: دستگاه‌های مختلف هم  همکاری داشتند تا این انتخابات به شکل شایسته برگزار شود.

در ادامه این نشست فرمانده سپاه ناحیه ساری اظهار کرد: امپریالیسم برای خنثی کردن کشورهای مقاوم در مقابل خود، روش‌های ضدفرهنگی، اقتصادی، نظامی‌گری و جنگ‌های روانی را مورد استفاده قرار می‌دهد.

علی خادم با اشاره به فعالیت 40 دستگاه فرهنگی در حوزه شهرستان ساری، افزود: برنامه‌های فرهنگی باید از شکل بروکراسی خارج شدی و وضعیت واقعی‌تری بگیرد.

وی با بیان اینکه شهدای ما از ابتدای انقلاب اسلامی با اهداف آرمانی به میدان آمدند تا از امنیت دینی، اخلاقی، سیاسی، اجتماعی و ... دفاع کنند، گفت: دفاع مقدس ما هم به دلیل داشتن اهداف آرمانی، متفاوت با دیگر جنگ‌ها در دنیا است.

این مسئول با اشاره به اینکه امروز معراج شهدا به کمک ما آمده و یک سفر، زندگی و بینش جوان و نوجوان را تغییر می‌دهد، ادامه داد: اهمیت اردوهای راهیان نور، در همین تغییر نگرش نسل جدید است.

خادم گفت: در اعزام اردوهای راهیان نور نیازمند عملکرد جهادی هستیم.