چهارشنبه 12 اسفند 1394-16:9 کد خبر:18061

بازدید استاندار مازندران از کتابخانه عمومی مازندران شناسی

انعکاس شمال - استاندار مازندران جهت اطلاع از فعالیت های کتابخانه عمومی مازندران شناسی به همراه مدیرکل کتابخانه های عمومی از این مرکز بازدید نمود.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، دکتر ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران با همراهی مرتضی عمرانی مدیرکل کتابخانه های عمومی در بازدید از کتابخانه عمومی مازندران شناسی ضمن آشنایی با بخش های مختلف این مرکز، با دکتر اسلامی رئیس این کتابخانه و کتابداران، پژوهشگران و نویسندگان فعال در آن به گفتگو پرداخت.
وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته، هدایت های دکتر اسلامی در گرد هم آوردن پژوهشگران و تدوین کتب مختلف را ستودنی دانست و اظهار داشت: منابع ارزشمند موجود در این کتابخانه، پژوهش هایی که انجام می شود و حضور فعال فرهیختگان و نویسندگان، به این مرکز اعتبار بالایی بخشیده است.
استاندار مازندران با تاکید بر لزوم حفظ و ترویج فرهنگ مردم مازندران و ثبت و حراست از تاریخ پر افتخار این خطه، اذعان نمود: مازندران به وجود چنین مرکز و کتابخانه ای افتخار می کند و برای حمایت از اقدامات آن جلسات ویژه ای تشکیل خواهد شد.
دکتر فلاح با تجلیل از تربیت پژوهشگران جوان و بها دادن به آنها در عرصه نویسندگی در این مرکز، گفت: دکتر اسلامی و این کتابخانه یک الگوی ارزنده برای سایر نویسندگان و پژوهشگران استان است و این خدمات ارزشمند فرهنگی می تواند با حضور دیگر فرهیختگان و فعالان این حوزه در استان، بطور جامع تر ارائه شود.
وی افزود: مدیرکل جوان کتابخانه های عمومی نیز برای حمایت از این مرکز همچون گذشته آماده است و برای رسیدن به موفقیت های بیشتر تلاش می کند.
مرتضی عمرانی مدیرکل کتابخانه های عمومی نیز در این بازدید با بیان اینکه دکتر اسلامی از مفاخر ماندگار مازندران است، اظهار داشت: نحوه مدیریت این کتابخانه یک الگوی درس آموز برای همه کتابخانه های عمومی استان و کتابداران می باشد و مدیریت کتابخانه های عمومی استان با همه توان از این مرکز فاخر حمایت خواهد نمود.