جمعه 7 اسفند 1394-12:51 کد خبر:17963

رئیس ستاد انتخابات مازندران:

چشم همه جهانيان به ايران دوخته شده است

انعکاس شمال - رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: چشمهمه جهانيان به ايران دوخته است كه چه تجلي شكوهمندانه اي رقم خواهد خورد.


به گزارش انعکاس شمال، عليرضا يونسي، در جمع خبرنگاران گفت: در كل استان 9 حوزه اصلي و 47 حوزه فرعي  در 22 شهرستان تعيين شده است و از ساعات ابتدايي امروز تمامي عوامل اجرايي، بازرسين، نيروهاي امنيتي و انتظامي در شعبات اخذ راي مستقر شدند.

يونسي خاطر نشان ساخت: بنا بر اطلاعات واصله در همان ساعات اوليه صبح امروز مردم عزيز در جاي جاي  استان با حضور زايدالوصفي در پاي صندوق هاي راي حاضر شدند و اين نويدي از جشن ملي ست .

وي با بيان اينكه چشم همه جهانيان به ايران دوخته است كه چه تجلي شكوهمندانه اي رقم خواهد خورد، عنوان داشت: ايران عزيز اسلامي  تنها كشور اسلامي ست كه قدرت در آن  توسط مردم جابجا مي شود و و نخبگان و خبرگان  با ميل و اراده مردم انتخاب مي شوند كه در هيچ جاي جهان به اين گستردگي نمي باشد.

رييس ستاد انتخابات استان گفت: در طول دوره تيليغات تعداد داوطلبين مجلس شوراي اسلامي كاهش پيدا كرد و در حال حاضر به 143 نفر رسيده  كه براي 12 كرسي مجلس به رقابت خواهند پرداخت.

وي گفت: طي دوره تبليغات شاهد بوديم كه دواطلبان و طرافدارانشان مولفه هاي قانوني و اخلاقي را رعايت كردند كه البته تخلفات ريزي گزارش شده كه با تذكر، توصيه  و ارشاد رفع رجوع شد.

يونسي استقبال مردم را باشكوه اعلام كرد و افزود: بر اساس قانون آغاز انتخابات در مازندران همزمان با سراسر كشور ساعت 8 صبح امروز 7 اسفند آغاز شده و تا ساعت 18  به مدت 10 ساعت ادامه خواهد داشت كه اگر اين زمان پاسخگوي حضور مردم نباشد، با درخواست استاندار محترم از وزارت كشور، زمان اعلام شده تمديد خواهد شد.

وي خطاب به مردم استان يادآور شد: هم استاني هاي شريف با در دست داشتن شناسنامه و كارت ملي در ساعات اوليه در سر صندوق ها حضور يابند تا در ساعات پاياني دچار مشكل نشوند.