جمعه 30 بهمن 1394-17:55 کد خبر:17865

رئیس ستاد انتخابات مازندران خبر داد:

ساماندهی 60 هزار نیروی انسانی برای انتخابات 7 اسفند در مازندران

انعکاس شمال - رئیس ستاد انتخابات مازندران از ساماندهی 60 هزار نیروی اجرایی، امنیتی و انتظامی برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات هفتم اسفندماه در این استان خبر داد.


انعکاس شمال: علی‎رضا یونسی‎رستمی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای مهمی داشت که یکی از آنها مشارکت مردمی در تعیین سرنوشت است.

وی با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه سال‌جاری، افزود: به گفته همه تحلیل‎گران اجتماعی، این حماسه یکی از کم‎سابقه‎ترین حضور در راستای دفاع از آرمان‎های اسلامی بوده که مردم به صحنه آمده و با آرمان‎های امام و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران از خدایی‎ترین و فرهنگی‏‌ترین انقلاب‎های جهان است، گفت: انقلاب ما یکی از پایدارترین، مقاوم‎ترین و مردمی‎ترین انقلاب اسلامی بوده که دچار فروپاشی نشده و ماندگار و جاودانه مانده است.

وی با بیان اینکه همه تحلیل‎گران بین‌المللی در تعجب هستند که چه‌طور یک مرد 79 ساله در اوان انقلاب محبوب قلب‎های جوانان، نوجوانان، میان‌سالان و کهن‎سالان شد، افزود: این از اعجاز روزگار است که امام راحل و اکنون رهبر معظم انقلاب از جمله محبوب‌ترین شخصیت‎ها در ایران و در بین مسلمانان و جهان هستند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران با اشاره به انتخابات 24 خرداد 92 و انتخاب رئیس جمهور جدید، افزود: با رهبری مقام معظم رهبری کار عظیمی در شرایط سخت انجام شد که یکی از مهم‌ترین آنها رفع سایه شوم تهدید از سر ایران، قد خم کردن و سر فرود آوردن جهان در برابر عظمت ملت ایران و پذیرفتن صلح‎آمیز بودن برنامه هسته‌ای ایران بوده است.

این مسئول با اشاره به در پیش رو بودن دو انتخابات بزرگ و سرنوشت‏‌ساز که پس از انقلاب اسلامی تاکنون برای نخستین‎بار به‎صورت هم‎زمان برگزار می‎شود، اظهار کرد: عزت نظام، پایداری و ارتقای نظام در مجامع بین‌المللی به حضور مردم در انتخابات بستگی شدید دارد، زیرا همه ارکان نظام ما با رای مردم در جریان بوده و همه تصمیمات نیز با رای مردم انجام می‏‌شود.

یونسی‎رستمی ادامه داد: هر فردی که خانواده، وطن، شهر و دیار، دین و قرآن و منزلت و حیثیت خود را دوست دارد، باید پای صندوق رای بیاید.

وی در پایان گفت: مازندران برای برگزاری شکوه‌مندانه‌ترین و پرشورترین انتخابات با حضور حداکثری مردم آمادگی 100 درصدی دارد.

منبع:فارس