چهارشنبه 30 دی 1394-17:58 کد خبر:17384

مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداری ساری :

با تفويض اختيار موسسات كرايه اتومبيل به شهرداري ، ناوگان شهري يكسان سازي مي شود

انعکاس شمال - مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك گفت:وزارت صنايع و معادن اختيار موسسات كرايه اتومبيل را به وزارت كشور و وزارت كشور به شهرداري ها تفويض كرده است.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازمركز امور رسانه شهرداري ساري مهندس امير گوران مديرعامل سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري مركز مازندران در مصاحبه اي ضمن اعلام مطلب فوق گفت با اين تفويض اختيار مديريت ناوگان حمل و نقل شهري بطور كامل در اختيار شهرداري قرار مي گيرد و آنگاه تمامي آنها اعم از اتومبيل هاي كرايه اي ، تاكسي و اتوبوس با ضوابط يكسان و شخصي انجام وظيفه مي كنند .
 

وي ضمن بيان اين مطلب كه تا پيش از اين موسسات كرايه اتومبيل تحت اختيار وزارت صنايع و معادن بود و طبيعتاً شهرداري ها هيچ اختياري در اين حوزه نداشتند افزود : اما با اين تفويض اختيار شهرداري مديريت آنها را برعهده دارد و اين امر كمك مي كند تا تمامي اتومبيل هاي تحت اختيارشهرداري با يك ضابطه يكسان و مشخص در شهر فعاليت كنند .

 

از سوي ديگر فضل الله نژاد مديرعامل سازمان تاكسيراني شهرداري ساري هم با ابراز خرسندي از اين اقدام گفت : تا پيش از اين مديريت تاكسي ها هم دشوار بود چون به محض ايجاد محدوديتي براي تاكسي ها آنها به درستي اعلام مي كردند چرا اتومبيل هاي كرايه نبايد اين محدوديت را داشته باشند . اما حالا و پس از طي كامل پروسه تفويض اختيار همه آنها چه تاكسي و چه اتومبيل كرايه اي با مديريت يكساني اداره مي شوند .

 

شايان گفتن است كه براي اجراي اين امر تاكنون جلساتي برگزار گرديده است و احتمال مي رود قدم هاي نهايي اين تفويض اختيار بزودي برداشته شود . اين رخداد نقش بسيار موثري در مديريت موسسات كرايه اتومبيل دارد و دستاوردهاي آن هم براي كاركنان اين موسسات ارزشمند است و هم براي شهروندان .