سه شنبه 29 دی 1394-16:6 کد خبر:16382

امضا تفاهم نامه همکاری بین اداره کل ورزش و جوانان و نیروی انتظامی مازندران

انعکاس شمال - تفاهم نامه ای بین اداره کل ورزش و جوانان مازندران و نیروی انتظامی  استان جهت همکاری همه جانبه امضا گردید .


به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران؛ طی نشست صمیمی که با حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان، مسعود جعفری نسب فرمانده نیروی انتظامی وعادل عالیشان، سید غلامرضا رضوی و مریم فرجپور از معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان، ظهر امروز در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید، جهت همکاری دو جانبه توسعه ورزش همگانی و سلامت استان تفاهم نامه ای امضا شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران در این جلسه ضمن تشکر از حمایت های نیروی انتظامی استان گفت: یکی از قابلیت های ارزنده نیروی انتظامی خدمات برای شهروندان به ویژه در برگزاری امنیت مسابقات ورزشی در سطح استان است.

حبیب حسین زادگان با بیان اینکه همدلی و همکاری نیروی انتظامی در همه جای استان لمس می شود، بیان داشت: در حوزه ورزش قهرمانی، همگانی، جوانان به ویژه برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی همکاری خوبی بین دو دستگاه ورزش و جوانان و نیروی انتظامی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه همکاری همه جانبه نیروی انتظامی موجب افزایش ضریب موفقیت ورزشکاران استان می شود، اذعان داشت: نیروی انتظامی همواره در مناسبت های مختلف همدل و همراه مردم است.

حسین زادگان با اشاره به فعالیت 900 باشگاه مجوز دار در سطح استان افزود: با همکاری دو دستگاه ورزش و جوانان و نیروی انتظامی 3 همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی به نحوی شایسته برگزار گردید.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان اینکه پتانسیل بسیار خوبی در دو دستگاه، جهت ترویج فرهنگ ورزش و سلامت شهروندان وجود دارد، اظهار کرد: امضای تفاهم نامه دو جانبه موجب هم افزایی هر چه بیشتر جهت افزایش سلامتی و تندرستی هموطنان خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ورزش در مدارس و آموزش و پرورش باید جدی گرفته شود، افزود: همکاری ارگان ها و ادارات مختلف به ویژه رسانه های گروهی و جمعی، نقش به سزایی در فرهنگ سازی به منظور رشد و توسعه ورزش دارند.

در ادامه مسعود جعفری نسب فرمانده نیروی انتظامی مازندران، ضمن تشکر از همکاری همه جانبه مدیریت ورزش با دستگاه های اجرایی استان گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان از معدود دستگاه های اجرایی استان است، که تعامل بسیار خوبی با مدیران دارد.

وی با بیان اینکه اخلاق مداری از ویژگی های مدیران جامعه اسلامی است از مدیرکل ورزش و جوانان به واسطه توجه به مبانی اخلاقی و حسن خلق و ارتباط حسنه با سایر مدیران دستگاه های اجرایی تشکر نمود و افزود: مازندران سرشار از جوانان با استعداد در زمینه های مختلف، به ویژه ورزشی است که موفقیت و درخشش ورزشکاران مازنی، مایه فخر و مباهات مردم می باشد.

جعفری نسب با اشاره به اینکه برای جلوگیری از انحرافات می بایست، انگیزه در بین نوجوانان و جوانان ایجاد شود، گفت: ورزش موجب ایجاد روحیه و انگیزه در بین افراد و از پیشگیری جوانان از ابتلاء به مواد خانمان سوز مخدر می شود. 
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با انعقاد این تفاهم نامه گام های جدیدی برای توسعه فرهنگ ورزش و سلامت در هر دو ارگان و جامعه برداشته شود.