يکشنبه 29 آذر 1394-13:35 کد خبر:15909

شور سیاسی در نام‌نویسی نامزدهای انتخابات

انعکاس شمال - ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان از 26 آذرماه و همچنین ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از 28 آذرماه شروع است.

در نخستین روزهای ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی، کاندیداهای متعددی برای ثبت نام در ستاد انتخابات مرکز استان حضور یافته و نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند.

برخی از کاندیداها هم نمایندگانی را برای نام‌نویسی به ستاد انتخابات مرکز استان فرستاده‌اند تا کار نام‌نویسی این کاندیداها را انجام دهند.

حضور چهره‌های شاخص در نام‌نویسی انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی و همچنین ورود جوانان به عرصه انتخابات، شور و حال خاصی را در ستادهای انتخابات به وجود آورده است.

خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های مکتوب و مجازی هم از آغازین ساعات نام‌نویسی انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات مرکز استان حضور یافته و به پوشش خبری و تصویری روند ثبت نام کاندیداها می‌پردازند.

نامزدهای انتخابات یکی پس از دیگری در فرمانداری ساری حضور می‌یابند تا با تکمیل ثبت نام، پا در عرصه دیگری بگذارند.

احساس تکلیف نسبت به آینده کشور از جمله دلایلی است که افراد از گروه‌ها و اقشار مختلف، نسبت به کاندیداتوری خود اعلام می‌کنند.

ورود بانوان به عرصه انتخابات مجلس و همچنین اعلام کاندیداتوری در کنار مردان، نشان از فرصت حضور برای اقشار مختلف است، سلیقه‌های متفاوتی اعلام کاندیداتوری کرده‌اند ونظام اسلامی، فرصت حضور را برای جناح‌ها و سلیقه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و ... فراهم کرده است.

نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان تا دوم دی ماه و نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا چهارم دی ماه فرصت ثبت نام دارند.

ساز و کار ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در فرمانداری ساری فراهم است و اعضای ستاد انتخابات، با حوصله و دقت لازم، نسبت به ثبت نام این افراد اقدام می‌کنند.

پنجمین انتخابات مجلس خبرگان و یازدهمین انتخابات مجلس دهم به صورت همزمان هفتم اسفندماه برگزار می‌شود. شهرستان ساری دو نماینده در مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود دارد.