شنبه 30 آبان 1394-18:24 کد خبر:15616

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران :

رعایت اصول فنی ساخت و ساز باید با نظارت دقیق همراه باشد

انعکاس شمال - مديركل راه و شهرسازي استان مازندران در مراسم اعطاي اعتبار نامه هيئت مديره جديد سازمان نظام مهندسي ساختمان اين استان كه با حضور معاون برنامه ريزي استانداري مازندران ، جمعي از مديران استاني ، اعضاء هيئت مديره دوره قبل و جديد و روساي دفاتر نظام مهندسي برگزار شد عنوان کرد : رعایت اصول فنی ساخت و ساز باید با نظارت دقیق همراه باشد.


به گزارش پایگاه خبری انعکاس شمال و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس حيدر نوروزي در مراسم اعطاي اعتبار نامه هيئت مديره جديد سازمان نظام مهندسي ساختمان ضمن تشكر و قدراني از هيئت مديره دوره ششم و آرزوي موفقيت براي اعضاي جديد هيئت مديره نظام مهندسي ساختمان مازندران در سخناني اظهار داشت:نظام مهندسي ، بزرگترين تشكل مهندسي كشور است و به علت اهميت موضوع زيرساختها و ساختمان و ارتباط آن با آحاد جامعه از اهميت ويژه برخوردار است، بنابراين ، وزارت راه و شهرسازي براي آن جايگاه و ارزش خاصي قائل است.

مديركل راه و شهرسازي مازندران ضرورت برنامه ريزي جهت برقراري عدالت در احقاق حقوق و مردم در خدمات مرتبط  با نظام مهندسي را يادآور گرديد و خاطرنشان کرد: غالب مهندسان عضو نظام مهندسي با رويه موجود درآمد ناچيزي را کسب نموده که ضرورت دارد هيئت مديره جديد با برنامه ريزي و تعريف سرفصل هاي جديد ، انتظارات اين اعضاء را برآورده كند.

مهندس نوروزي در اين نشست رعايت تقوا و عدالت در نظارتها و وجدان كاري را از ضروريات كار مهندسي دانست و نقش فعال همراه با همدلي و همفكري مهندسان را خواستار شد.

وي با تاكيد بر تعامل و همراهي اداره كل راه و شهرسازي با سازمان نظام مهندسي ساختمان استان اظهار داشت: اين تعامل و همكاري مي تواند اثرات مثبتي را در معماري و ساخت و سازهاي استان داشته باشد.

گفتني است اعتبارنامه اعضاي هيئت مديره هفتم كه به امضاء وزير راه و شهرسازي رسيده در پايان جلسه به اعضاء اعطا شد