تازه ها

يکشنبه 3 خرداد 1394-23:30 کد خبر:9241

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران:

سلاح ایمان و اعتقاد عامل پیروزی رزمندگان در آزادسازی خرمشهر بود

انعکاس شمال - رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: سلاح ایمان و اعتقاد عامل پیروزی رزمندگان در آزادسازی خرمشهر بود.


به گزارش انعکاس شمال به نقل ازروابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، دلاور حیدرپور صبح امروز در مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و تجلیل از جانبازان که در سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس تجلی اراده و غیرت دلاورمردانی است که با جلوه پیروزمندانه خود علیه دشمن ایستادند.

 

وی ادامه داد: برگزای این جلسه پاسداشت ارزش های رزمندگان اسلام و ارج نهادن به خون شهدا است و وظیفه ما بر این است آنچه را در توان داریم برای بزرگداشت و تکریم ایثارگری ها، رشادت ها و از خودگذشتگی های شهدا، جانبازان و ایثارگران بکار بگیریم.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری اگر رشد علمی کشور ما با همین سرعت پیش رود، قطعا به پیشرفت های بزرگتری در آینده دست خواهیم یافت.

حیدرپور خاطرنشان کرد: سوم خرداد حماسه ملتی است که در آن روزها با توجه به اینکه تمام دنیا پشتیبان متجاوزان اسلام بودند و با در اختیار قرار دادن مدرن ترین سلاح ها به دست دشمنان خواستار نابودی جمهوری اسلامی ایران بودند اما رزمندگان اسلام توانستند با در دست داشتن سلاح ایمان و اعتقاد خود خرمشهر را آزاد کنند و نگذارند یک وجب از خاک به دست دشمنان بیافتد و تسلیم زورگویی های آنان نشدند.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی درخت تنومندی است که روزی با در دست داشتن سلاح بر دشمنان پیروز بود و امروز با تعقل و تفکر مشکلات را یکی پس از دیگری از پیش رو بر می دارد و آسایش و رفاه را در سایه تلاش خود برای ملت ایران به ارمغان می آورد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با بیان اینکه برای رسیدن به نقطه اتکا باید از امکانات و اختیارات موجود استفاده کنیم گفت: امروزه در جبهه علم و اقتصاد با پشتوانه آهنین به قله افتخار دست خواهیم یافت و وظیفه ما بر این است در جهت رونق کشور و ارتقاء بخش کشاورزی تلاش کنیم.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :