تازه ها

پنجشنبه 31 ارديبهشت 1394-13:21 کد خبر:9176

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران :

2.5 میلیون واحد صنفی کشور دارای پروانه کسب هستند

انعکاس شمال - عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران گفت: در حال حاضر 2.5 میلیون واحد صنفی در کشور دارای پروانه فعالیت هستند.


عباس رمدانی  در باره همایش روسای ادارات اصناف سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان در ساری، گفت: این همایش به منظور تبیین سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و بررسی مشکلات تشکل‌های صنفی سراسر کشور، سوم و چهارم خرداد امسال در مجتمع رفاهی وزارت کشور در ساری برگزار می‌شود.


رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران و دبیر این همایش ملی با اشاره به اینکه در این همایش سامانه‌های جدید برای راه اندازی پروژه‌های اعلامی مرکزامور اصناف و بازرگانان ایران تبیین می‌شود، تصریح کرد: بسترسازی مناسب در فضای کسب و کار و اجرای قوانین در این همایش ملی مورد بحث است.


رمدانی با بیان اینکه در حاشیه این همایش نخستین کارگاه آموزشی روسای ادارات اصناف و رابطین پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: مراسم افتتاحیه این همایش ملی صبح دوشنبه 4 خرداد 94 با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف ایران برگزار می‌شود.


وی، در بخش دیگری از سخنانش یکی از معضلات مهم کشور و استان را بیکاری عنوان کرد و گفت: اصناف در رفع مشکلات بیکاری و اشتغال و همچنین در بحث توزیع کالاها، تولید و صنایع نقش بسزایی دارد.


رمدانی در خصوص  اشتغال اذعان داشت: 2.5 میلیون واحد صنفی کشور دارای پروانه کسب هستند و میانگین مرکز آمار حدود 9 میلیون جمعیت کشور را تحت پوشش رار می دهد.


وی از دیگر برنامه های اتاق اصناف شهرستان را تشکیل شورای بازار عنوان کرد و افزود: اتاق اصناف در خصوص هر واحد صنفی در حال تاسیس انتخاب نام آن واحد را در اولویت و دستور کار خود قرار می دهد.


عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران یادآور شد: قرار است در این همایش از اتحادیه‌ها، اتاق‌های اصناف و کمیسیون‌های نظارت برتر صنفی سراسر کشور
تجلیل می‌شود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :