تازه ها

سه شنبه 29 ارديبهشت 1394-19:26 کد خبر:9146

ساخت خانه بوکس مازندران با جدیت دنبال می شود


به گزارش علیرضا مظفری روابط عمومی هیأت بوکس مازندران ، همایش سراسری روسا ، داوران ، مربیان ، ورزشکاران و پیشکسوتان بوکس استان در هتل افق فریدونکنار برگزار شد ؛ در این همایش که از روسا ، نواب رئیس ، دبیران هیأت های شهرستان های مازندران در رشته بوکس نیز  دعوت به عمل آمده بود ، اهالی بوکس استان در فضایی وفاق انگیز و صمیمی مباحث مربوط به این رشته ورزشی در مازندران را به بحث و تبادل نظر گذاشتند.

برپایه این گزارش در این همایش مهندس بابایی کارنامی رئیس هیأت بوکس در سخنانی ضمن خوشامدگویی به حضار و مدعوین جلسه ، هدف از برگزاری چنین همایش هایی را افزایش سطح همدلی و همراهی به منظور بررسی مشکلات بوکس و آشنایی با نکته نظرات اهالی این رشته ورزشی در استان عنوان کرد .

وی در بخشی از سخنانش با بیان اینکه افزایش دانش مربیان بوکس به پویایی بیش از پیش این رشته در استان کمک شایانی می کند ، گفت: مربیان پرتلاش بوکس استان باید با مسائل علمی این رشته ورزشی آشنا باشند و برگزاری کلاس های آموزشی می تواند ما را به این مهم برساند.

بابائی افزود: برای افزایش سطح علمی مربیان در ساری جاری ، برگزاری کلاس های توجیهی و آموزشی بوکس و استفاده از اساتید مجرب در دستور کار هیأت بوکس استان قرار دارد . این مسئول در هیأت بوکس مازندران گفت: در کنار افزایش دانش مربیان لازم است که داوران این رشته در استان نیز سطح آگاهی و آشنایی به قوانین بوکس را افزایش دهند تا در میادین و مسابقات بوکس شاهد مشکلات کمتری در امر داوری باشیم .

رئیس هیأت بوکس مازندران با بیان اینکه مشکلات اقتصادی در سال های اخیر در سطح کشور ، اقتصاد کشور را با مشکلات زیادی مواجه ساخته ، تصریح کرد : فدراسیون های ورزشی از نبود نقدینگی در امورات جاری شان رنج می برند . وی از کارخانجات و افراد دوستدار ورزش در سطح استان به عنوان حامیان مالی ورزش استان یاد کرد و گفت: آنها می توانند در راستای اعتلای رشته های مختلف ورزشی کمک شایانی به ورزش و ورزشکاران مازندرانی داشته باشند و البته مسئولین در سطح استان و شهرستان ها باید بستر را برای ورود این افراد ( حقیقی و حقوقی ) به امر سرمایه گذاری در ورزش مهیا سازند .

بابائی کارنامی گفت: طبق وعده ای که به اهالی ورزش بوکس داده شده بود مشغول پیگیری ساخت خانه بوکس مازندران در ورزشگاه داراب ساری هستیم که در این خصوص رایزنی های زیادی هم صورت گرفته و پس از مذاکره با مدیرکل ورزش و جوانان مازندران قطعه زمینی در این مجموعه ورزشی به این امر اختصاص یافت و اقدامات اداری برای ساخت این مجموعه در حال انجام است و انشالله به زودی کلنگ ساخت خانه بوکس مازندران بر زمین زده خواهد شد.وی در ادامه از هیئت های بوکس شهرستان ها خواستار همکاری و همراهی بیشتر در توسعه فعالیت های این رشته شد و رشد و شکوفایی بوکس مازندران قطعاً با این رویه حاصل خواهد شد .

 بابایی از ادامه بازرسی هیأت های بوکس شهرستانی در مازندران خبر داد و گفت: گزارش مالی هیأت های شهرستان ها باید به هیأت بوکس مازندران ارسال شود .بابایی ارتقاء بوکس مازندران در 2 سال گذشته را مرهون همدلی و همکاری کلیه ارکان هیأت بوکس و پیشکسوتان و اهالی بوکس برشمرد و یادآوری کرد : برنامه هایی در جهت رشد چند پله ای برای مسابقات بزرگسالان کشور توسط ورزشکاران مازندران برنامه هایی در حال اجرا است که بتوانیم موفقیت خوبی را در سال جاری در این رشته برای هم استان های عزیز به ارمغان بیاوریم .

این گزارش حاکیست در این جلسه حسین روحی دبیر هیأت بوکس مازندران نیز در سخنانی از فعالیت های این هیأت در سال جاری گزارشی را به سمع و نظر حاضرین رساند و گفت: در اردیبهشت ماه سال جاری عملیات تسطیح زمین خانه بوکس استان انجام شد و به زودی شاهد کلنگ زنی زمین این مجموعه خواهیم بود ؛ روحی در ادامه از اردوی بوکس و اعلام اسامی نفرات برتر مسابقات نوجوانان و جوانان بوکس استان سخن به میان آورد و خاطر نشان ساخت : مسابقات بوکس در رده سنی جوانان در خرداد ماه سال جاری در شهرستان بابل برگزار می شود .

 وی در پایان از اعزام تیم منتخب بوکس استان به استان های خراسان ، سمنان و گلستان خبر داد و گفت: در سال جاری شاهد برگزاری یک دوره کلاس مربیگری درجه 2 و 3 در این استان خواهیم بود.

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :