تازه ها

سه شنبه 29 ارديبهشت 1394-13:18 کد خبر:9144

درروز27اردیبهشت در پارلمان شهری مرکز استان مازندران:

روابط جایگزین روابط عمومی شد

انعکاس شمال – سرپرست جدید روابط عمومی شورای شهر ساری منصوب شد.


به گزارش انعکاس شمال در پی تکذیب و تایید چند روز گذشته رئیس شورای شهر ساری مبنی برانتخاب مدیر روابط عمومی شوراو مشاور رسانه ای ،با خبر شدیم که ضمن تکذیب دوباره ایشان در مورد انتخاب مدیرروابط عمومی در حاشیه افتتاح جشنواره بهار نارنج درپارک قائم علیجان شمشیر بندروز گذشته سرپرست روابط عمومی شورای شهر را انتخاب نمود.

با عبوری خاطره انگیز از شورا به خانه ام شهرداری بر می گردم

شهرداری خانه مهر من است

امروز با گل وشیرینی سلانه سلانه رهسپار آنجایی شدم که همواره خانه دوم من بود جایی که در ده سال گذشته لحظه لحظه های عمرم و ذره ذره توشه وتوانم راهزینه کردم تا جریان اطلاع رسانی از مردمی ترین نهاد جامعه در مطلوب ترین شکل خود به گردش درآید در حالی که تغییرحق مسلم یک مدیر می باشد ولی تنها خواسته ام ارائه گزارش عملکرد ده ساله در جمع اصحاب رسانه که یاران همیشه همراه روزهای آفتابی وبارانی ام بوده وخواهند بود  می باشد ودیگر هیچ .

اما در هر گام به خاطر می آوردم در آستانه روز روابط عمومی این اقدام جز بی مهری و ناسپاسی چه معنایی داردو باز در هر گام آویزه گوش جانم می شد چه مفهومی در برداشت جز بی صداقتی وآنگاه که به شورا رسیدم جایی که باید مظهر مهر وصداقت باشد بغض نشسته در گلویم آوار شد.اما نه برگونه هایم که برسرهمه مروجان نا سپاسی ها پس با شاخه شاخه های گل و شیرینی با یک یک یاران و همراهانم وداع کردم و آنگاه که نازنینی پرسید اکنون به کجا خواهی رفت با آرامش و تبسم گفتم به شهرداری همانجایی که تا همیشه خانه امن و سرای مهر من خواهد بود.

متن تکذیبیه رئیس شورای شهر ساری

در پی درج خبرپیرامون برکناری ناگهانی یک مدیر رسانه ای در مدیریت شهری ساری

 

 

به گزارش انعکاس شمال ، در پی درج خبر برکناری ناگهانی یک مدیر رسانه ای در مدیریت شهری ساری ،در سایت های شمال امروز ، شمال فرداو...طی تماس تلفنی خبرنگار انعکاس شمال با رئیس شورای اسلامی شهر ساری خوشبختانه این خبرتکذیب گردید.

علیجان شمشیر بندرئیس شورای شهر ساری با بیان اینکه راحله حاجیان مدیرروابط عمومی شورا میبا شد تاکید کرد: چون خانم حاجیان مشاور رسانه ای شهردارومدیر روابط عمومی شورا میباشد در جهت تسریع در امور رسانه ای ومطبوعاتی شورا بر آن شدیم که یک مشاور رسانه ای برای شورای شهر انتخاب کنیم .

 لازم به ذکر است ، در پی انتصاب شعبان وفائی نژاد به عنوان مشاور رسانه ای رئیس شورای شهر ساری، وفائی نژاد طی تماس تلفنی با خبرنگار ما به دلیل مشغله زیاد کاری ومطبوعاتی از نپذیرفتن حکم مشاور رسانه ای رئیس شورای شهر ساری خبرداد.

متن نامه وفائی نژاد به رئیس شورای شهر ساری

بسمه تعالی

محضر رئیس محترم شورای اسلامی شهر ساری

سرور ارجمند جناب آقای سردار شمشمیربند

سلام علیکم

با صلوات بر حضرت محمد (ص) و آل محمد ، احتراماً ضمن تقدیر و حق شناسی به پاس حُسن اعتماد حضرتعالی نسبت به بنده ، به جهت مشغله کاری فراوان از قبول مسئولیت به عنوان مشاور رسانه ای معاف ، ولیکن این اطمینان را به جنابعالی می دهم که همچون همه همکاران گرانمایه در اصحاب رسانه خود را موظف به همکاری و همراهی با حضرتعالی و همه اعضای محترم شورای شهر و شهردار پرتلاش شهر ساری می دانم . مجدداً از حضرتعالی در بذل توجه به اینجانب سپاسگزار و برای همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ، آرزوی توفیق و بهروزی از خداوند متعال مسئلت دارم .

ارادتمند شما

شعبان وفایی نژاد تویه درواری

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :