تازه ها

دوشنبه 28 ارديبهشت 1394-18:8 کد خبر:9135

نخستین همایش روسای ادارات اصناف سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت مازندران

انعکاس شمال - نخستین همایش روسای ادارات اصناف سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت مازندران درسال 94 به میزبانی اتاق های اصناف  استان در ساری برگزار می‌شود.


 

به گزارش انعکاس شمال به نقل از روابط عمومی اتاق اصناف مرکز استان مازندران عباس رمدانی رئیس اتاق اصناف مرکز استان مازندران اظهار داشت: نخستین همایش روسای ادارات اصناف سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت استان‌ها درسال 94 به میزبانی اتاق های اصناف  مازندران در ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش به منظور تبیین سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و بررسی مشکلات تشکل‌های صنفی سراسر کشور، سوم و چهارم خرداد امسال در مجتمع رفاهی وزارت کشور در ساری برگزار می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران و دبیر این همایش ملی با اشاره به اینکه در این همایش سامانه‌های جدید برای راه اندازی پروژه‌های اعلامی مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران تبیین می‌شود، تصریح کرد: بسترسازی مناسب در فضای کسب و کار و اجرای قوانین در این همایش ملی مورد بحث است.

رمدانی با بیان اینکه در حاشیه این همایش نخستین کارگاه آموزشی روسای ادارات اصناف و رابطین پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان‌های صنعت، معدن و تجارت سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: مراسم افتتاحیه این همایش ملی صبح دوشنبه 4 خرداد 94 با حضور مسئولان وزارت صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف ایران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سخنرانی رئیس اتاق اصناف مرکز استان و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در مراسم افتتاحیه این همایش صورت می‌گیرد، گفت: سخنرانی استاندار مازندران، رئیس مرکز اصناف و بازرگانان ایران، رئیس اتاق اصناف ایران در این نشست برنامه‌ریزی شده است.

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران یادآور شد: قرار است در این همایش از اتحادیه‌ها، اتاق‌های اصناف و کمیسیون‌های نظارت برتر صنفی  تجلیل می‌شود.

وی از فعالیت بیش از 2.5 میلیون واحد صنفی در کشور خبر داد و گفت: با فعالیت اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی کشور برای بالغ بر 10 میلیون نفر در کشور شغل ایجاد شده است.

 

 

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :