تازه ها

دوشنبه 28 ارديبهشت 1394-15:54 کد خبر:9130

مظفري در همايش مديران روابط عمومي قائمشهر

بازنگري مجدد وظايف و اختيارات روابط عمومي ضروري است

انعکاس شمال - احمد مظفری در نشست روسای ادارات و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرائی شهرستان قائم شهر بر بازنگري مجدد وظايف و اختيارات روابط عمومي تاكيد كرد.


دبير شوراي اطلاع رساني مازندران در نشست روسای ادارات و مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرائی شهرستان قائم شهر با بیان اینکه در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت ، نقش روابط عمومی ها باید پر رنگ تر از قبل باشد ، افزود : روابط عمومی کانون تحقق همدلی و همزبانی دولت و ملت است.
مظفری با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی هوشمندانه و هنرمندانه در کنار اطلاع یابی آگاهانه و هدفمند مي تواند كارگشا باشد ، اظهار داشت :  شناسائی دقیق فرصت ها و تهدیدها ، درک صحیح از اهداف سازمان و برقراری ارتباط دو وجهی باید در دستور کار روابط عمومی ها قرار بگیرد.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران تصریح کرد :‌ مدیران روابط عمومی دستگاه های دولتی با پرهیز از ارائه اطلاعات دروغین ، باید سواد رسانه ای خود را تقویت کنند.
وی با بیان اینکه منشور اخلاقی باید در اطلاع رسانی و حوزه فعاليت روابط عمومي ها مورد توجه باشد ادامه داد : بهسازی نیروها در بخش روابط عمومی و پيش بيني چالشها و آينده نگري و كمك به مديران براي حل بحرانها نيز بايد در دستور كار مديران روابط عمومي قرار گيرد.
دبير شوراي اطلاع رساني استان برخورد عادلانه با رسانه ها ، تسلط بر فناوريهاي نوين براي حضور در شبكه هاي اجتماعي ، مثبت انديشي ، حضور جدي و فعال در انجمنهاي روابط عمومي را خواستار شد و گفت : بازنگري مجدد وظايف و اختيارات روابط عمومي ضروري است .
مظفري افزود :  وقتي مقام معظم رهبري با صراحت اعلام كردند كه مردم به مسئولان و دولت اعتماد كنند نبايد افرادي با استدلال هاي غيرمنطقي و غير كارشناسي به جاي اعتماد سازي و آرامش در جامعه بذر بي اعتمادي و بي ثباتي بپاشند و انگيزه هاي خدمت را سست كنند.
دبير شوراي اطلاع رساني استان تاكيد كرد : استاندار مازندران از روز اول با شعار كار كار كار فعاليت خود را آغاز كرده و اقدامات و فعاليتهاي بسيار خوبي در استان صورت گرفته است ولي در حوزه اطلاع رساني فعاليتها نياز به تلاش بيشتري است .
وي به گوشه اي از فعاليتهاي انجام شده در استان اشاره كرد و گفت براي اولين بار در تاريخ مازندران ضريب برخورداري مازندران از اعتبارات ملي به بيش از 4 درصد رسيده است ، دهها طرح اقتصادي و گردشگري در استان آغاز شده است در زمينه امنيتي در تمام بخشها شاهد كاهش جرائم در استان بوده ايم مطالبات كارگران نساجي قائمشهر و مطالبات كارگران چيت سازي بهشهر پس از سالها انتظار پرداخت شده است براي اولين بار براي طرح ساماندهي دريا و ساماندهي سيلابها و آزاد سازي حريم رودخانه ها اعتبارات ملي در نظر گرفته شد.
وي به مظلوميت اطلاع رساني در دولت و مازندران اشاره كرد و گفت : از وضعيت روابط عمومي در دستگاههاي اجرايي استان و شهرستانها راضي نيستيم و  به نظر مي رسد رسانه هاي استان نيز بيشتر رويكرد انتقادي پيدا كرده اند و هنوز با اهداف شعار سال و ايجاد اميد و اعتماد در مردم فاصله زيادي دارند .
مظفري از مهندس محمدي فرماندار قائمشهر و شوراي هماهنگي روابط عمومي اين شهرستان به دليل برگزاري برنامه هاي مناسب در حوزه روابط عمومي تقدير و تشكر نمود و با اشاره به 27 ارديبهشت روز ارتباطات و روابط عمومي تصريح نمود : انتظار داشتيم تا  صدا و سيما كه خود نيز از خانواده ارتباطات است به حوزه ارتباطات و روابط عمومي توجه مي كرد و به اهميت و جايگاه اين دو حوزه در برنامه هاي صدا و سيماي مازندران بيشتر اشاره مي نمود.
در اين مراسم به پاس تلاش هاي فرماندار قائمشهر در زمينه ارتقاء جايگاه روابط عمومي لوح تقدير رئيس شوراي اطلاع رساني و معاون سياسي امنيتي استانداري مازندران به وي اهداء شد و از مديران روابط عمومي دستگاههاي اجرائي قائمشهر با اهداء لوح تقدير و هدايايي تجليل شد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :