تازه ها

جمعه 25 ارديبهشت 1394-0:44 کد خبر:8099

استاندار مازندران :

دولت تدبير و اميد، متعلق به همه احزاب و گروه ها است

انعکاس شمال - استاندار مازندران، در جلسه شوراي اداري استان گفت : دولت تدبیر وامید متعلق به همه احزاب و گروها است.


به گزارش روابط عمومي استانداري، ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران در جلسه شوراي اداري استان با اشاره به اين كه مازندران از استان هاي مهم كشور است و خدمات ملي ارايه مي دهد، بيان داشت: دولت تدبير و اميد، متعلق به همه احزاب و گروه ها است و بايد از همه ظرفيت ها در جهت توسعه استان بهره گيري كنيم.

وي با اشاره به اين كه امروز، همه در مازندران نگاه توسعه اي دارند و نگاه ما به استان نيز چند بعدي و همه جانبه است، افزود: مازندران در زمينه هاي مختلف داراي استعدادها و ظرفيت هايي است كه بايد با برنامه ريزي اصولي و نگاه متوازن به همه مناطق استان بالفعل شود و خوشبختانه اينك اين نگاه و زاويه فكري نسبت به جاي جاي مازندران در مديريت استان وجود دارد.

استاندار با اشاره به اين كه متاسفانه در گذشته نگاه خوبي به استان نشده است و از نظر توسعه اي، مازندران عقب مانده است، تصريح كرد: امروز موضوع بهره وري از مهم ترين مسايل است و بايد سهم اعتباري استان را با كاركارشناسي و مذاكرات بالادستي ارتقاء دهيم كه بحمدالله در سال 93 و 94 اين اتفاق مبارك رخ داده است و بايد تداوم يابد.

رييس شوراي اداري استان، با بيان اين كه به سهم بالاي هم سويي نخبگان  و مديران در توسعه استان اعتقاد داشته و در اين مدت با همين نگاه حركت كرده ايم، اظهار داشت: توسعه اقتصادي و فرهنگي استان را مبنا قرار داديم و با عبور از چالش هاي منفي و حاشيه ها، تنها و تنها به دنبال كار و كار و كار بوديم.

وي با بيان اين كه امروز همسويي و هم افزايي خاصي بين گروه هاي مختلف در استان وجود دارد، بيان داشت: هيچ چالش اساسي در راستاي توسعه استان بين نمايندگان و استانداري نمي توان يافت و فضاي تلاش و كار براي اعتلاي مازندران فراهم است و همگان مي توانند در اين خصوص نقش آفريني نمايند.

مقام عالي دولت در استان، با اشاره به اين كه امروز كشاورزي، 25 درصد اقتصاد استان و 10 درصد اقتصاد كشاورزي كشور را به خود اختصاص داده است، افزود: تحقق بهره وري در بخش كشاورزي از دغدغه هاي اساسي اين بخش است.

فلاح با بيان اين كه در سال 94، اشتغال و ارتقاء فضاي كسب و كار از موضوعات محوري استان است، ياد آور شد: با شركت هاي مختلف كشور مذاكراتي داشته ايم تا زمينه مهارت آموزي فارغ التحصيلان استان فراهم شود.

استاندار با اشاره به اين كه در شمار استان هايي هستيم كه ظرفيت ها را با نگاه توسعه اي دنبال مي كنيم، بيان داشت: بحث گردشگري و اقتصاد دريا از موضوعات اساسي استان است و بايد جايگاه و وضعيت زيرساخت ها جدي بررسي شود.

دكتر فلاح در پايان افزود: وضع بودجه در سال 93 بسيار مطلوب بود و سازندگي، امروز در مازندران به نحو خوبي دنبال مي شود.

استاندار مازندران در پايان از زحمات علي احساني در مسووليت معاونت برنامه ريزي و اشتغال استانداري تقدير و تشكر نمود و براي پارسا، مدير سازمان مديريت و برنامه ريزي مازندران آرزوي موفقيت كرد.

نام فرستنده :
ایمیل گیرنده :